Jak dalej dodał: „Obecnie wciąż rozwijamy naszą ofertę przy coraz większej koncentracji na produktach świeżych takich jak owoce, warzywa, mięso i pieczywa. To jest nasz główny cel, jeśli chodzi o nasze innowacje i asortyment, ponieważ chcemy przyciągać coraz więcej klientów i chcemy, aby coraz więcej klientów odwiedzało nas każdego dnia, chcemy umocnić lojalność klientów wobec Biedronki".Koncern w 2015 roku chce mieć ok. 3.000 sklepów Biedronka w Polsce (obecnie jest ich ponad 2270) otwierając ok. 280-300 rocznie oraz coraz więcej drogerii Hebe, których chce otwierać na pewno między 20 a 40 sklepów rocznie w okresie najbliższych pięciu lat.
W Polsce Biedronka zlokalizowanych jest w około 900 miejscowościach oraz sieć Hebe liczy ok. 100 drogerii. To również kilkanaściebiur i centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. W Polsce Jeronimo Martins zatrudnia ponad 45 tys. osób.