JASNE I PRZEJRZYSTE ZASADY WSPÓŁPRACY

Oferujemy Państwu jasne i przejrzyste zasady współpracy;

Partner/Franchisebiorca zatrzymuje dla siebie 100 % wypracowanego przychodu. Centrala nie pobiera udziału procentowego w wypracowanym przychodzie Partnera.

Od Partnerów pobierana jest wyłącznie stała atrakcyjna miesięczna opłata; dodatkowo zapewniamy Państwu Pakiet Start, który zakłada dwumiesięczne zwolnienie z opłat dla nowych Partnerów!

Nowym Partnerom zapewniamy kompleksowe szkolenie, a osobom, które nie mają doświadczenia w nieruchomościach oferujemy możliwość szkolenia od podstaw.

ponadto nowi Partnerzy otrzymują gotowe know how (ponad 200 dokumentów, w tym wzory umów pośrednictwa) pozwalające prowadzić z sukcesem biuro nieruchomości według sprawdzonego modelu biznesowego.

Udzielamy pomocy przy wyborze lokalu i jego aranżacji.

Franczyzobiorca współpracujący na zasadach partnerskich, korzysta z renomowanej, silnej marki WGN oraz z unikatowych narzędzi, programów i dokumentów zapewniających bezpieczne i skuteczne prowadzenie Oddziału  WGN, pozwalających uzyskać pełny sukces zawodowy i finansowy.

Partner korzysta z dostępu do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce i za granicą oraz współpracuje w wzajemnej wymianie ofert pomiędzy wszystkimi Partnerami.

Zapewniamy Państwu możliwość poszerzenia zakresu działalności o pośrednictwo kredytowe (WGN Kredyty).

Partnerów nie obowiązuje zakaz działalności konkurencyjnej, po ewentualnym zakończeniu współpracy.


WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCÓW

Programy i narzędzia gwarantujące najlepszą promocję nieruchomości Oddziału;

Najnowocześniejszy program do obsługi biur WGN z funkcją CRM, który pozwala zarządzać zleceniami klientów i pracą Doradców a Partnerowi daje możliwość nadzorowania pracy swojego biura z każdego miejsca;

Regularne, kompleksowe szkolenia przeprowadzane przez najlepszych specjalistów z Polski i z zagranicy oraz stałe wsparcie liderów - doświadczonych doradców;

Skuteczny marketing regionalny i globalny (publikacja ofert Partnera na około150 portalach i serwisach internetowych oraz w 3 własnych wydawnictwach);

Centralne promowanie marki WGN – działania marketingowe i PR- owe;

Sprawdzone zasady zarządzania biurem oraz budowania stabilnego i kreatywnego zespołu;

Wsparcie działu prawnego podczas całego okresu współpracy;

Możliwość działania na terenie całego kraju oraz świata. Partnerem Strategicznym Grupy WGN jest m.in. amerykańska sieć Realty Executives International;

Partner otrzymuje przypisany franczyzobiorcy indywidualny portal internetowy, wyposażony w zaawansowaną wyszukiwarkę ofert nieruchomości.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Własne biuro oparte na franczyzie WGN to pomysł na otwarcie dochodowego biznesu przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji. Przystąpienie do Grupy WGN nie wymaga dużego kapitału, a zwrot wkładu własnego następuje po krótkim czasie od rozpoczęcia działalności.

Jednorazowa opłata franczyzowa (płatna przy podpisaniu umowy) - 1 200 zł netto.

Wysokość opłat licencyjnych uzależniona jest od wielkości miasta, w którym ma powstać oddział. Ich zakres jest niezależny od wypracowanego przychodu danego oddziału.

Koszty rozkładają się następująco:

miasto powyżej 20 tysięcy mieszkańców:
opłata franczyzowa: równowartość 145 euro netto
opłata marketingowa: 320 zł netto

 miasto poniżej 20 tysięcy mieszkańców:
opłata franczyzowa: równowartość 105 euro netto
opłata marketingowa:: 320 zł netto

Rozszerzenie działalności o program WGN Kredyty to koszt tylko 15 euro netto/ miesięcznie.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Poszukujemy kreatywnych i przedsiębiorczych kandydatów nastawionych na sukces, prowadzących działalność gospodarczą, jak i gotowych do otworzenia własnego biznesu;

Franczyzobiorcą WGN może zostać także osoba, która nie prowadziła wcześniej biura nieruchomości. Dzięki know how WGN ma możliwość w krótkim czasie zostać profesjonalnym doradcą ds. nieruchomości;

Poszukujemy agentów i pośredników, działających już na rynku, którzy chcą otworzyć własne biuro nieruchomości;

Poszukujemy biura działające już na rynku nieruchomości, które chcą zwiększyć bazę klientów (o ponad 30 000 ofert), a tym samym zwiększyć wysokość przychodu;

Zalecamy, aby kandydaci dysponowali (własnym lub wynajętym) lokalem o powierzchni min. 25 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną, (zdecydowanie preferowany parter). Warunkiem niezbędnym jest możliwość zamieszczenia reklamy zewnętrznej (kasetonu/ szyldu) o powierzchni min. 3,5 m2.

Posiadanie lokalu spełniającego wymogi nie jest obligatoryjne przed podpisaniem umowy franczyzowej.

Nowy oddział może powstać  w odległości nie mniejszej niż 0,5 km od istniejących już w danym mieście Biur WGN.

 

 

KONTAKT:

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

(71) 337 84 00, d.komarnicka@wgn.pl