Rosnąca popularność bankowania poprzez urządzenia mobilne mobilizuje nas do ciągłego rozwijania tego kanału. Staramy się m.in. uzupełniać naszą aplikację mobilną IKO o funkcje sprzedażowe, żeby korzystanie z usług bankowych było wygodne dla klientów w dowolnym czasie i miejscu. To już za kilka miesięcy - wówczas IKO zyska nowy wygląd i funkcjonalności. A już za kilka dni klienci korzystający z IKO, powiązanym z rachunkiem bankowym, zyskają możliwość zarządzania kartami kredytowymi z poziomu telefonu – mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej.

To nie jedyna nowość, jaka czeka osoby korzystające z IKO. Jeszcze w maju pojawią się również możliwość doładowania telefonu, spłaty kart kredytowych oraz podgląd szczegółów kart, kredytów, operacji niezrealizowanych czy zleceń stałych. Aplikację mobilną IKO aktywowało dotychczas na swoich telefonach ponad 280 tysięcy osób, z czego 84 proc. stanowią klienci PKO Banku Polskiego, 10 proc. – klienci Inteligo, zaś 6 proc. to osoby korzystające z portmonetki IKO. Od momentu wdrożenia IKO na rynek, użytkownicy wykonali za pomocą telefonów z IKO 2,3 mln operacji na łączną kwotę ponad 820 mln złotych.

Żródło: materiały prasowe