Mini Ratka w PKO Banku Polskim z oprocentowaniem tylko 1 proc. dostępna jest od 1 marca 2016 roku. Na atrakcyjnych warunkach, na okres 6 miesięcy pożyczyć można nawet 120 000 zł (wraz z kredytowanymi kosztami), a prowizja za udzielenie pożyczki wynosi 9,99 proc. Udzielenie pożyczki i jej wysokość uzależnione są od pozytywnej oceny zdolności kredytowej. Tego typu promocje dla klientów są stałym elementem polityki Banku i promują jeden z najpopularniejszych produktów bankowych. Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa, która potrwa do 16 kwietnia. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty są emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Universal McCann oraz Value Media.

Źródło: materiały prasowe