Podczas Konwentu przedyskutowanych zostało sześć strategicznych tematów m.in. przedstawiono ogólną sytuację na rynku pośrednictwa nieruchomości oraz sytuację poszczególnych biur i sieci nie będących w Grupie WGN. Wytyczono dalszy rozwój i umacnianie pozycji WGN, jako lidera na rynku nieruchomości.

Przyjęto zrealizowanie dyrektywy 15/10 regulującej współpracę z czołowymi 20 portalami w Polsce. Wybrano do współpracy otodom.pl, allegro.pl, domiporta.pl, onet.pl, interia.pl, wp.pl, money.pl, dom.pl, iInwestycja.pl, tuznajdziesz.pl, gazeta.dom.pl, gratka.pl, krn.pl, dokupna.pl, wnp.pl, autogielda.pl, nieruchomosci222.pl, nportal.pl, ekskluzyw.pl, realtyexecutives.com.

Szczegółowo omówiono całą gamę narzędzi zwiększających sukces biur WGN. W dobie dużej konkurencji podstawą jest poprowadzenie klienta przez profesjonalnego pośrednika w sposób skuteczny, zapewniając pełne bezpieczeństwo transakcji, a więc dewiza Profesjonalizm, Skuteczność, Bezpieczeństwo.