Szkolenie Grupy WGN ma jeden zasadniczy cel – dotarcie do jak największej rzeszy klientów, a tym samym podniesienie skuteczności pracy.

II Szkolenie Online będzie poświęcone wykorzystaniu Facebooka w pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami. Wideokonferencja zostanie podzielona na trzy bloki podczas, których zostaną omówione platformy dostępne w ramach Facebooka oraz ich możliwości. Celem szkolenia jest przekazanie pośrednikom narzędzia, które będą mogli używać w swojej codziennej pracy, wprowadzając je samodzielnie, bez konieczności angażowania w ten proces specjalistów. Profesjonalne wykorzystanie Facebooka w branży pośrednictwa obrotu nieruchomościami może ułatwić pozyskiwanie klientów, stać się kolejnym kanałem do promocji ofert oraz wpłynąć na postrzeganie agenta, jako eksperta w swojej dziedzinie.

 

PROGRAM II WIDEOKONFERENCJI – 15 stycznia 2021 r.

 

11:40 – 11:50   Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień technicznych

11:50 – 12:00   Otwarcie II Wideokonferencji

12:00 – 13.00   Dlaczego warto wykorzystywać Facebook w pracy pośrednika?

13.00 – 13.15   Przerwa na własną kawę

13.15 – 14.15   Możliwości jakie zapewnia Facebook

14.15 – 14.30   Przerwa na własną kawę

14.30 – 15.30   Wykorzystanie Facebooka w codziennej pracy agenta oraz pytania do prowadzącego

 

Mateusz Kaczorowski

 

Szkolenie poprowadzi Mateusz Kaczorowski doradca nieruchomości z 16 letnim doświadczeniem. Zajmujący się akwizycją, sprzedażą i szeroko pojętą komercjalizacją nieruchomości. Członek Zarządu Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

Dla członków Grupy WGN szkolenie w całości pokrywa Centrala WGN. 

Organizator – WGN dopuszcza do szkolenia innych uczestników rynku nieruchomości spoza Grupy WGN. Koszt szkolenia wynosi 250 zł brutto.  Ilość miejsc jest ograniczona.

Osoby chętne do szkolenia mogą się zgłaszać mailowo na adres: sekretariat@wgn.pl w nieprzekraczalnym terminie do 12 stycznia 2021 r.

Kontakt
tel: 71 337 84 00,  sekretariat@wgn.pl