Oficjalnie kongres otworzył Leszek Michniak, prezes WGN.

Jako pierwszy Marcin Wieluński charyzmatyczny lider i trener sprzedaży związany z rynkiem nieruchomości od 2005 roku omówił zawsze bieżący temat „Praca na umowach na wyłączność”. WGN w swojej bazie ofert posiada już 48 % ofert z klauzulą wyłączności, a w przyszły roku ma w planie dojść do wyniku 60 %. Marcin Wieluński podzielił się również wiedzą jak skutecznie pozyskiwać klientów przez telefon oraz czy warto wykonywać tzw. „zimne telefony”.

 

 

Adwokat Bogumiła Sipak z Działu Prawnego WGN przedstawiła trudny, ale potrzebny temat  aktualizacje obowiązków pośredników w związku z nowelizacją ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz ustawę o gospodarce nieruchomościami ze zmianami, które wchodzą w życie z dniem 31.10.2021 r.

Również poraz kolejny omówiła Umowy pośrednictwa jako podstawowe narzędzie Pośrednika regulujące relacje Klient-Biuro.

 

 

Ewa Klos – Rychter, radca prawny i pośrednik, uznany wykładowca w zakresie prawa nieruchomościami omówiła punkty zapalne i jak sobie radzić z argumentacją przy negocjowaniu warunków umowy sprzedaży nieruchomości. Drugim tematem była analiza wpisów w księgach wieczystych.

 

Na koniec Dagmara Komarnicka, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej przedstawiła nominacje na najlepsze Biura WGN i ogłosiła zwycięzców tego prestiżowego tytułu „WNĘTRZE ROKU 2021”. Równorzędnymi laureatami zostały Biura WGN w Kościanie i Świdnicy.

 

Laureat tytułu WNĘTRZE ROKU 2021 - Biuro WGN Kościan

 

Laureat tytułu WNĘTRZE ROKU 2021 - Biuro WGN Świdnica

 

Kongres podsumował Leszek Michniak podkreślając, że rok 2021 jak do tej pory okazuje się rekordowy w historii WGN. W ciągu 9 miesięcy WGN zrealizował ponad 11 300 transakcji, a agenci przeprowadzali miesięcznie średnio 2,4 transakcji.

Również pod kątem ofert na wyłączność WGN mocno zbliżył się do granicy 50 % na wyłączność z całej swojej bazy. Podkreślił również, że jest to już szóste szkolenie w tym roku w trybie online, co na pewno przekłada się na wyniki sprzedażowe, a najważniejsze dla klientów bezpieczne przeprowadzanie transakcji.