Na spotkaniu poruszane były zagadnienia praktyczne, mające podstawowe znaczenie dla konkurencyjności Grupy WGN, bezpieczeństwie obrotu nieruchomościami i sukcesie na trudnym rynku. Założeniem Konwentu jest, aby wypracowane strategie wykorzystywane były wyłącznie przez członków Grupy WGN.
Tomasz Muzyka przedstawił aktualny stan Oddziałów WGN Kredyty i dalszy rozwój tego sektora.
Marta Bauman i Zbigniew Biały z WGN Brodnica omówili strategię budowy zespołów agentów mobilnych.
Piotr Gęsik i Joanna Kochanowska z WGN – Aranżacje Pod Klucz przedstawili strategię wprowadzania do koncernu, tworząc większy wachlarz usługi - usługi projektowania wnętrz mieszkalnych i biurowych i wykańczanie pod klucz.
Ostatni blok Konwentu poświęcony został omówieniu wyników Grupy WGN. Szczegółowo przedstawiono sukcesy Grupy, wzrost ilości, a zarazem wartości zawieranych transakcji.
Omówiono wyniki współpracy z portalami internetowymi i wypracowano strategie na dalszą współpracę.
Ostatnim blokiem było omówienie strategii WGN na najbliższe 12 miesięcy.
Monika Prądzyńska, Dyr. ds. Administracji i Strategii