W dniach 26 – 29 maja 2005 na XX Kongresie WGN zorganizowanym w Rabce, po raz kolejny spotkali się WGN-owcy z Polski i zagranicy. W sumie w wydarzeniu udział wzięło 49 osób z 23 biur WGN.
Organizatorzy zadbali, aby uczestnicy uzyskali jak największą wiedzę podnoszącą kwalifikacje zawodowe w obrocie nieruchomościami. Warsztaty „Umiejętności sprzedażowe w nabywaniu i sprzedaży nieruchomości”, prowadzone przez dr Andrzeja Fesnaka, dotyczyły m.in. automotywacji, kontaktu psychicznego z klientem, konfliktu i motywacji w sprzedaży, organizacji pracy sprzedawcy, powodów utraty klienta, rodzajów rozmów telefonicznych, savoir vivre sprzedawcy, wzorów kulturowych sprzedaży, zamykania rozmów handlowych oraz zewnętrznych barier i złotych reguł w sprzedaży.
Ponadto omówione zostały wszystkie narzędzia stosowane w pracy pośredników Koncernu WGN, m.in. te pomocne przy rejestracjach klientów na wyłączność i SB, tj. przy umowach, gdzie „Kupujący nie płaci prowizji”.
Duże zainteresowanie wzbudził nowy produkt dla WGN-ów - prezentacje ofert nieruchomości na portalach i stronach internetowych, w formie krótkich filmów video. Omówiono także szczegółowo współpracę na rynku pierwotnym z wykorzystaniem WGN-owskich narzędzi.
Tomasz Świąder z Metamorphosis Brand Communications przedstawił kreację marki WGN w Polsce i na świecie oraz budowę wizerunku bezpiecznej, pewnej i szybko kojarzącej oferty na rynku.
Atrakcją okazał się wyjazd do Budapesztu w celu zapoznania się bliżej z węgierskim rynkiem nieruchomości inwestycyjnych oraz starą i nową architekturą Budapesztu. Była to również okazja do spotkania z dr Konradem Sutarskim, prezesem mniejszości polskiej na Węgrzech. Podczas koktajlu w Ośrodku Kultury Polskiej omawiano wiele zagadnień, m.in. możliwości współpracy.
Podczas bankietu, jak co roku, wręczono Brokery i Wyróżnienia za 2004 rok, dla najbardziej skutecznych i dynamicznie rozwijających się biur WGN.
Na zakończenie kongresu przedstawiono plany Koncernu WGN na przyszłość.