W Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym w Wiechlicach, w dniach 16-19 października 2003 roku odbył się XVII zjazd Grupy WGN. Udział wzięło 42 WGN-owców z 23 biur, również z Kaliningradu.
W pierwszy dzień kongresu prezes WGN Leszek Michniak przedstawił założenia i statut Polskiej Grupy Inwestycyjnej WGN S.A., które wśród WGN-owców wzbudziły bardzo duże zainteresowanie i żywą dyskusję. Zrodziło się szereg pytań i wątpliwości, które powołana trzy osobowa grupa z WGN Wrocław będzie starała się wyjaśniać.

Najważniejsze jest, aby temat po raz kolejny nie umarł śmiercią naturalną, wszyscy jednomyślnie ocenili, że jest to właściwy moment na powstanie podmiotu. Przedstawiono również wybranego z pośród kilku ofert, strategicznego partnera PGI WGN S.A.
Rada Polityki WGN (opierając się na wynikach obrotów z ostatnich miesięcy) wyłoniła z pośród wszystkich biur WGN, tym razem znacznie liczniejszą grupę Najlepszych z najlepszych. Piotr Battek i Jarosław Kozłowski z WGN Wrocław, Zbigniew Targosz z WGN Gliwice, Donata Stokłosa z WGN Tychy, Mariusz Stokłosa z WGN Oświęcim, Marcin Kaczmarek z WGN Ostrów Wlkp. - wszyscy podzielili się z uczestnikami kongresu swoją wiedzą i zdobytym doświadczeniem zawodowym. Ze względu na dziesiątki pytań do najlepszych blok został przedłużony co najmniej o godzinę.
Sobotnie szkolenie otworzył temat „System bezpośredniego zakupu – prowizje tylko od sprzedających” omawiany przez najskuteczniejszego w tej dziedzinie agenta w WGN Wrocław - Jarosława Kozłowskiego.
Drugi dzień, otwarty również dla nieruchomościowców z poza Grupy WGN poświęcony był w dużej mierze zagadnieniom z zakresu psychologii. Wykłady i ćwiczenia nt. „Psychologia negocjacji i konsekwencja jej stosowania” prowadzone przez psychologa Krzysztofa Gietke, pokazały jak podnieść własną skuteczność i wartość.
Piotr Battek, z WGN Wrocław przedstawił możliwości i sposoby osiągania sukcesu w stale rozwijającym się, więc przyszłościowym sektorze najmu i wynajmu nieruchomości komercyjnych.
Swoim doświadczeniem w budowaniu skutecznego zespołu biura pośrednictwa nieruchomości podzielił się Zbigniew Targosz z WGN Gliwice.
Omawiany przez zgrany zespół składający się z Jerzego Szymańskiego z WGN Kłodzko oraz Macieja Burego z WGN Jelenia Góra „Jak skutecznie sprzedawać nieruchomości turystyczno – rekreacyjne” - był jednym z najbardziej interesująco przygotowanych i przedstawionych tematów.
Ostatni dzień kongresu zdominował temat skutecznego marketingu. Leszek Michniak przedstawił i omówił wszystkie składniki, mające wpływ na pozytywny wizerunek biura, począwszy od wyglądu pośrednika, biura, po marketing zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny.
Kongres zakończył się podsumowaniem przez Prezesa Leszka Michniaka osiągnięć Grupy WGN oraz przedstawieniem planów koncernu na przyszłość.

XVIII Kongres Grupy WGN planowany jest w maju 2004 roku, w Rosji w Kaliningradzie.