Z ogólnopolskiego badania sprawdzającego jakość doświadczenia konsumenckiego w centrach handlowych w Polsce, wynika, że zakupy najlepiej robi się w szczecińskim Galaxy.
To inwestycja zrealizowana przez Echo Investment. Badanie przeprowadzono od maja do lipca 2014 roku na zlecenie firmy Evito, wydawcy magazynu Shopping Center Poland i portalu Retailnet.pl. W badaniu uczestniczyło 150 największych obiektów handlowych w Polsce. Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy uzyskało 95 punktów na 100 możliwych, zajmując tym samym pierwsze miejsce. Najwięcej punktów uzyskano z oceny różnych obszarów funkcjonowania centrum handlowego, które zapewniają szybkość i sprawny przebieg zakupów. Sprawdzano komfort parkingu, kompetencje i pomocną postawę pracowników. Punkty przyznawano również za intuicyjną nawigację po obiekcie, system informacji o centrum, czytelność przedstawienia informacji, postawę pracowników sklepów usprawniającą zakupy, a także czytelność i łatwość nawigacji na stronie internetowej.