Blue Ocean Media S.A., po ponad roku działalności, zadebiutowała na rynku NewConnect 9 kwietnia 2013 roku. Uroczystość odbyła się o godzinie 11:25 w Sali Notowań GPW w Warszawie przy ulicy Książęcej 4. Do obrotu trafiło 1,5 mln akcji serii A oraz 200 tys. akcji serii B. W pierwszym dniu notowań kurs akcji spółki wzrósł o 15% (z 1 zł do 1,15 zł )
Blue Ocean Media SA z siedzibą w Warszawie, to interaktywna agencja reklamowa specjalizująca się głównie w obsłudze sektora nieruchomości. Podstawową działalność spółki stanowi świadczenie usług marketingu online (projektowanie stron www, SEO - pozycjonowanie, SEM- linki sponsorowane, wizualizacje 3D, kreacje flash). Dodatkowo oferuje klientom wsparcie kampanii marketingowej poprzez usługi marketingu offline (m.in. kreacja oraz przygotowanie graficzne materiałów reklamowych). Agencja proponuje również obsługę branżowych targów i eventów, t.j. projekty stoisk targowych, przygotowanie katalogów z ofertą klienta oraz promocję dodatkową poprzez hostessy. Z oferty marketingowej spółki skorzystały m.in. takie firmy deweloperskie, jak Longbridge Development, OKAM, Invest Komfort S.A., Yareal Polska Sp.z.o.o, Realia Polska, Barc Warszawa S.A, BMC Development Sp. z.o.o., 4 Living Sp. z.o.o., developART, Ekolan S.A., Rafin, Salwirak Sp.zo.o., Dolcan S.A. czy J.W. Construction Holding S.A. Spółka prowadziła również kampanię linków sponsorowanych dla tradycyjnych i wirtualnych targów Nowy Adres.
Blue Ocean Media S.A. ma swoje oddziały w Gdyni, Poznaniu oraz we Wrocławiu.