- Wpłynęły do nas dwie skargi. Klienci nc+ skarżą się w nich na podwyżkę abonamentu. Na razie nie podjęliśmy żadnych działań, analizujemy pisma - mówi Money.pl Maciej Chmielowski z biura prasowego UOKiK. Oprócz tej wypowiedzi UOKiK podkreśla, że prawo nie zabrania przedsiębiorcom zmiany istotnych warunków umowy, takich jak cena czy liczba kanałów. W takim przypadku mają obowiązek dać konsumentowi możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli nie zgadza się na nowe warunki. Oferta debiutującej na rynku platformy cyfrowej NC+ oburzyła część abonentów n i Cyfry+, z których połączenia powstała nowa telewizja. Na Facebooku powstał nawet profil Anty NC+, który szybko polubiło ponad 2,6 tys. użytkowników. Użytkownicy narzekają na drożyznę, problemy z dodzwonieniem się na infolinię i zapowiadają, że zerwą umowy z operatorem. Platforma nC+ powstała z połączenia Cyfry+ i n. Oferta nowego operatora, jak zaznaczył w chwili debiutu prezes zarządu nc+, Julien Verley zawiera najlepsze elementy z Cyfry+ i n, czyli najbogatszą ofertę premium oraz takie funkcjonalności jak VOD, internet czy PVR.
nC+ oferuje 50 kanałów nadawanych w jakości HD. W ramach oferty znalazły się nSport HD, sześć kanałów premium pod marką Canal+, kanały tematyczne Canal+ Cyfrowego: Ale kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, MiniMini+ HD, teleTOON+ HD, Hyper+ HD oraz stacje Grupy TVN: TVN HD, TVN7 HD, TVN24 HD, TVN Style HD i TVN Turbo HD. Oferta platformy nC+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39, 59, 79, 99, 119 i 199 zł. Ponadto każdy pakiet można rozszerzyć o wszystkie kanały ze stajni HBO i HBO OD – czyli selekcję filmów na żądanie. Nowością jest dekoder MediaBox+ z nagrywarką i możliwością podłączenia do internetu. Został wyprodukowany przez firmę ADB, która dotąd dostarczała sprzęt platformie n. Nowy operator ma oferować też aplikację mobilną oraz obszerną ofertę wideo na żądanie. Platformę nC+ zamawiać można w punktach sprzedaży i przez internet.