Deweloperzy prześcigają się w pomysłach jak wypromować swoje inwestycje i zainteresować potencjalnych najemców. Jedni stawiają na kampanie reklamowe, drudzy obniżają ceny najmu. Bardzo ważnym aspektem jest jednak nowe podejście do przestrzeni biurowej traktowanej nie jak produkt, który chcemy sprzedać, ale jak styl życia, o który chcemy zadbać. Przykładem popularyzacji takiego trendu w biznesie jest łódzka firma Virako, która wybudowała w Łodzi pierwszy biurowiec klasy A – Forum 76 Business Center. Inwestor buduje nie tylko obiekty, ale i relacje biznesowe. Od stycznia biurowiec jest miejscem cyklicznych spotkań pod nazwą „Trendy Biura”. Łódzki deweloper tworząc siatkę kontaktów swoich gości inspiruje i pokazuje, iż miejsce pracy to nie tylko przestrzeń biurowa. To budynek wraz z jego otoczeniem, który wypełniony odpowiednią atmosferą sprzyja efektywnej pracy opartej na pozytywnych relacjach międzyludzkich oraz pobudzaniu ich pasji. Przedstawiciele biznesu oraz osoby otwarte na inne spojrzenie na prowadzenie działalności gospodarczej, co dwa tygodnie, spotykają się na śniadaniu połączonym
z prelekcją ciekawych osobistości świata biznesu, PR-u, kultury, sztuki i designu.

- Przyjemna atmosfera oraz ciekawe tematy pozwalają w nietypowy sposób pokazać uczestnikom jak ważne w kreowaniu wizerunku własnej firmy jest miejsce gdzie ona funkcjonuje – mówi Krzysztof Witkowski, prezes zarządu firmy Virako Sp. z o.o. – To jak firma jest postrzegana przez potencjalnych kontrahentów, a także w jaki sposób dba o komfort pracy zatrudnionych w niej ludzi ma niebanalne znaczenie w dzisiejszym biznesie – dodaje.

Współpracujący z łódzkim deweloperem eksperci i specjaliści mino edukacyjno-biznesowego charakteru spotkań stawiają na ciekawe formy przekazu. Uczestnicy mogą nie tylko wysłuchać wykładów i opinii specjalistów, lecz również wziąć udział w dyskusji dzieląc się swoimi doświadczeniami, obejrzeć multimedialne prezentacje i nawiązać nowe, cenne kontakty. W ten sposób Virako pragnie by każdy uczestnik był nie tylko gościem ale również współtwórcą takiego spotkania. Ich tematyka pozwala na poruszenie różnych aspektów związanych z biurem poczynając od wpływu lokalizacji firmy na jej wizerunek, poprzez porady dotyczące wynajmu powierzchni biurowej, po aranżację wnętrz biurowych przy wykorzystaniu kwiatów, zasad feng shui czy designerskich mebli.

Virako

kg
inwestycje.pl