W dniach 11-13 maja 2012 w luksusowym Hotelu Prezydent *****, w Krynicy Zdrój, odbył się XXXIV Kongres Grupy WGN.
Tematem przewodnim konferencji było motto: „Wiedza i profesjonalizm w pracy Pośrednika”. W dobie systematycznych spadków cen nieruchomości, mniejszej ilości kupujących a silnej konkurencji niezmiernie ważne są doświadczenie i kwalifikacje pośredników. Przygotowane panele szkoleniowe dotyczyły głównie zagadnień pozyskiwania klienta. O roli pośredników na rynku pierwotnym sprzedaży nieruchomości mówił Jacek Kolibski, Prezes Europejskiego Instytutu Nieruchomości, który to Instytut był fundatorem nagród podczas „Open Party”. Ustawę deweloperską, która weszła w życie 29 kwietnia bieżącego roku szczegółowo omówiła Adw. Marta Kawecka z Działu Prawnego WGN. Wśród licznych tematów omawianych na Kongresie należy wspomnieć także przedstawienie trendów na amerykańskim rynku nieruchomości przez strategicznego Partnera Grupy WGN - Realty Executives z USA - Johna Budza.
Ciekawym punktem programu były wykonane na zlecenie WGN badania dotyczące preferencji rynku nieruchomości mieszkaniowych na przykładzie wybranych miast. Wyniki i komentarz z badań przedstawił Łukasz Mytnik z firmy Cebris.
Na Uroczystej Gali – WGN Awards BROKER 2011 wręczono Brokera i Wyróżnienia WGN. Brokera WGN 2011 zdobył Mariusz Jachowski WGN Katowice/Chorzowska. Nagrodę dla laureata ufundował portal Morizon.pl. Trzy wyróżnienia równorzędne przypadły: Andrzejowi Gorzelańczykowi WGN Inowrocław za dobre wyniki, skuteczność, profesjonalizm i zaangażowanie w promocję marki WGN, Piotrowi Żuczkowskiemu WGN Chrzanów za całokształt, niezmienną skuteczność i zaangażowanie oraz dla Zbigniewa Morawca prowadzącego dwa biura WGN w Wałbrzychu. Nagrody zostały wręczone przez sponsorów i patronów medialnych Kongresu szkoleniowego, przez przedstawicieli domiporta.pl, gratka.pl oraz allegro.pl. Zostały także przyznane nagrody specjalne za wieloletnią współpracę w Grupie WGN. Fundatorem był portal nieruchomości-online.pl i Property Journal.
W Kongresie uczestniczyły 122 osoby.
WGN - ta marka nakreśla celPartnerzy merytoryczni:Partner strategiczny:Partnerzy medialni:
Wywiady z partnerami:Five years of strategic partnership REI & WGNPolacy kupują nieruchomości na Florydzie i w KaliforniUstawa deweloperskaTablety morizon.pl dla WGNDomiporta.pl i WGNNieruchomości WGN na gratka.plZobacz reportaż z Kongresu