Przedstawione zostały kolejne narzędzia umożliwiające zwiększanie obrotów m.in. organizacja targów i przeglądów nieruchomości. Przygotowane zostało know how organizacji takich imprez będących źródłem pozyskiwania w krótkim czasie klientów.

Damian Badzmirowski z firmy Experiencia pokazał możliwości pozycjonowania przez Franczyzobiorców własnych serwisów internetowych, a Tomasz Muzyka z Credit House przedstawił wyniki dotychczasowej działalności pośrednictwa finansowego w biurach WGN-Kredyty. Obecnie działa z sukcesem 16 biur, a w kolejce na uruchomienie pośrednictwa kredytowego oczekuje 5 kolejnych biur WGN.

Prawnik WGN Marta Kawecka omówiła, w jaki sposób skutecznie zarządzać pracą doradców biura i przypomniała procedurę obiegu dokumentów i bazy klientów.
 
Podsumowana została akcja „Nowoczesny wizerunek biur i doradców WGN”. Dzięki niej zdecydowanie podniósł i ujednolicił się standard WGN, zarówno reklamy zewnętrznej, jak i realizowania wnętrz ściśle według KATALOGU ARANŻACJI WNĘTRZ BIURA WGN.
Dzięki tej inicjatywie w ciągu 10 miesięcy 2011 roku 16 biur przeniosło swoje biura na partery w prestiżowych lokalizacjach. Również w tym okresie do Grupy WGN przystąpiło 21 nowych Partnerów. Ponadto w ciągu roku 2011, cztery biura otworzyło lub planuje otworzyć kolejne oddziały.
Gościem specjalnym Konwentu był John Budz z Realty Executives, który jest strategicznym Partnerem WGN.
Na V Konwencie uczestniczyło 58 właścicieli i menadżerów Oddziałów.