WGN obsłużył ponad 60 tys. firm i instytucji z ponad 50 krajów z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i zarządu, doradztwa inwestycyjnego i finansowego, w celu najkorzystniejszego lokowania kapitału, oraz szerokiego, międzynarodowego marketingu.
WGN w 2010 roku przeprowadził blisko 3,2 tysiąca bezpiecznych transakcji.
Gwarancja pewnych i szybkich transakcji
- doskonała znajomość rynku i wysoka jakość usług,
- rzetelne analizy rynku pomagają na bieżąco urealniać ceny nieruchomości,
- profesjonalne doradztwo na każdym etapie,
- wielopłaszczyznowa promocja,
- wyszukanie najkorzystniejszej oferty,
- pomoc w negocjacjach umowy,
- sfinalizowanie bezpiecznej transakcji i satysfakcja
Fachowość, profesjonalizm, rzetelna informacja dzięki specjalizacjom:
- nieruchomości apartamentowo-mieszkalne / sprzedaż rynek wtórny i pierwotny,
- nieruchomości apartamentowo-mieszkalne / wynajem rynek wtórny i pierwotny,
- nieruchomości komercyjne i przemysłowe / sprzedaż i wynajem,
- nieruchomości zabytkowe,
- obsługa przedsięwzięć developerskich / sprzedaż
Kompleksowa obsługa deweloperów od doradztwa przy projektowaniu inwestycji, poprzez jego realizację, wielopłaszczyznową reklamę i marketing, sprzedaż i przekazanie lokali/nieruchomości klientowi.
Kompleksowa obsługa cudzoziemców w języku angielskim i niemieckim.
Znak jakości WGN i Znak Jakości ISO 9001, które posiadają Biura WGN w zakresie świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zapewniają klientom rzetelną i bezpieczną obsługę.
Globalna, wielopłaszczyznowa reklama i marketing:
w systemach MLS - oferty WGN prezentowane są w międzynarodowej komputerowej bazie ofert MLS-WGN (Multiple Listing System WGN) - system wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy pomiędzy biurami WGN – ponad 80 biur i 500 agentów). Dodatkowo wszystkie oferty na wyłączność prezentowane są w systemach MLS należących do Regionalnych Stowarzyszeń Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
w najpopularniejszych branżowych SERWISACH - każda zgłoszona nieruchomość ukazuje się w ponad 50 międzynarodowych serwisach nieruchomościowych.
w branżowych MAGAZYNACH wydawanych przez WGN od roku 1992 r. - obejmujących terytorium całej Polski : Magazyn Nieruchomości Polska Zachodnia, - Polska Południowa, - Polska Centralna i Pomorskie Nieruchomości dostępnych w salonach prasowych, In Medio, Relay, Empik, Ruch, Kolporter, Garmond Press.
W katalogu ofert nieruchomości inwestycyjnych „Properties Investment Catalogue – WGN Group”, kolportowanym na największych targach nieruchomości i inwestycji w kraju i zagranicą m.in. MIPIM w Cannes i Expo Real w Monachium.
W Property Journal – European Magazine about Real Estate Investments - wydawnictwie angielsko-polskim.
w DZIENNIKACH np. Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Rzeczpospolita.
na TARGACH nieruchomości lokalnych i międzynarodowych.
Współpraca z WGN to oszczędność czasu, pieniędzy oraz optymalizacja transakcji klienta.
ZNAJOMOŚĆ BIUR OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI NA TERENIE WROCŁAWIA - według badań CEBRIS
(12.2010 r.)
Opis badania
Metoda Badawcza | Wywiad telefoniczny w systemie CATI |
Termin realizacji badania | 6-10.12.2010 |
Próba badawcza | 600 wywiadów |
Sposób doboru próby | losowa próba reprezentatywna dla miasta Wrocławia |
Znajomość spontaniczna
Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, zaledwie 13,1% Wrocławian potrafiło wymienić bez pomocy ankietera firmę działająca właśnie w tej branży. Z pośród osób, które były w stanie wymienić z pamięci choćby jedną agencję nieruchomości, najczęściej wskazywały firmę WGN – Wrocławska Giełda Nieruchomości (25,7%). Tuż za liderem uplasował się Jot–be Nieruchomości (21,9%), na trzecim miejscu znalazła się agencja Kruk Nieruchomości Anna Kruk z 10,8% wskazań. Pozostałe firmy świadczące swoje usługi w branży nieruchomości uzyskały wynik poniżej 10% wskazań.
Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych
Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych
Znajomość wspomagana
Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia.
Z pośród osób, które po odczytaniu przez ankietera listy agencji nieruchomości wskazały, że znają przynajmniej jedną z nich, najczęściej miały namyśli WGN–Wrocławską Giełdę Nieruchomości (57,9%). Na drugim miejscu uplasowało się biuro Bracia Strzelczyk Nieruchomości (48,0%),natomiast na trzecim Jot–be Nieruchomości z 27,2% wskazań.
Z pośród osób, które po odczytaniu przez ankietera listy agencji nieruchomości wskazały, że znają przynajmniej jedną z nich, najczęściej miały namyśli WGN–Wrocławską Giełdę Nieruchomości (57,9%). Na drugim miejscu uplasowało się biuro Bracia Strzelczyk Nieruchomości (48,0%),natomiast na trzecim Jot–be Nieruchomości z 27,2% wskazań.
Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych
Postawa wobec rynku nieruchomości
Na pytanie czy w najbliższych 5 latach planuje Pan/Pani kupić bądź sprzedać jakąś nieruchomość, większość badanych wskazała, że nie (71,6%). Pozostali respondenci (27,9%) zamierzają w najbliższych 5 latach dokonać transakcji kupna bądź sprzedaży nieruchomości, na tej podstawie można stwierdzić, iż część z nich może stać się klientami którejś z agencji nieruchomości.
Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych
Podsumowanie
- Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, aż 86,9% Wrocławian nie potrafi wydobyć z pamięci firmy działającej właśnie w tej branży. Wynik ten nie powinien być jednak zaskoczeniem ze względu na jej specyfikę (w końcu nie co dzień zmieniamy miejsce zamieszkania bądź pracy). By silniej zaistnieć w umyśle potencjalnych klientów należałoby zintensyfikować działania reklamowe, które w przyszłości poprawią świadomość marki.
- Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy przez ankietera. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia. Tak jak w przypadku znajomości spontanicznej, dobry wpływ na poprawę wyniku miałaby zintensyfikowana kampania reklamowa.
- Deklaracje respondentów na temat tego czy w najbliższych 5 latach zamierzają kupić bądź sprzedać nieruchomość wyglądają obiecująco. By jednak lepiej poznać przyszłość zalecane jest bardziej szczegółowe zbadanie tego zjawiska.
Zobacz też - statystyki serwera WGN