WGN to marka, która pozwala uniknąć błędów i szybko osiągać sukcesy.

 

W swojej historii Grupa WGN przeprowadziła ponad 210 000 transakcji dla ponad 420 000 klientów z ponad 80 krajów. W Grupie WGN pracuje ponad 570 agentów, doradców, ekspertów, analityków i prawników. WGN to absolutny lider na rynku nieruchomości.

 

 

W obecnych czasach branża obrotu nieruchomościami okazała się jako usługa najbardziej bezpieczna i stabilna. Spojrzenie wielu przedsiębiorców zwróciło się właśnie w tym kierunku. Szukając doświadczonego partnera o ugruntowanej pozycji na rynku oraz rozpoznawalnej marce wybierają franczyzę WGN. Daje im to gwarancję skutecznego a przede wszystkim pewnego startu na tym rynku. Z WGN nie muszą wyważać otwartych drzwi. Mogą swój czas, energię, a przede wszystkim kapitał przeznaczyć na rozwój swojego biznesu, unikając wielu niepotrzebnych błędów.

Tylko w pierwszych 10 miesiącach obecnego roku 2021, WGN zrealizował ponad 12 700 transakcji i pośredniczył w sprzedaży nieruchomości o wartości ponad 3,3 mld PLN.  Posiada zdecydowaną przewagę konkurencyjną na rynku, zapewniając klientom kompleksową a przede wszystkim bezpieczną obsługę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i doradztwa kredytowego.

Warto zaznaczyć, że branża obrotu nieruchomościami jest jedną z nielicznych kategorii usług, która przechodzi przez pandemię w miarę bezboleśnie a od IV kwartału 2020 obroty  są rekordowe.

 

Franczyzowe biuro nieruchomości WGN

Działania WGN skupiają się na szkoleniu nowych Partnerów na dyrektorów/menadżerów biur, którzy będą z sukcesem zarządzać swoimi zespołami agentów i doradców nieruchomości zajmujących się bezpośrednio pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dzięki temu kształtowany jest Idealny Franchisebiorca WGN, który zna i wdraża zasady zarządzania biurem oraz potrafi skutecznie pozyskiwać klientów i oferty i przeprowadzać transakcje wg wypracowanego przez ponad 30 lat know how WGN.

WGN w swojej w historii wypracował jasne zasady współpracy, które pozwalają na utrzymanie partnerskich relacji z Franchisebiorcami. Model współpracy, na którym opiera się franczyza WGN pozwala na pełną swobodę działania Partnerów, bez narzucania planów sprzedażowych, wielkości zespołów czy wysokości prowizji.

WGN wspiera swoich Partnerów globalnie, ale również uwzględnia ich potrzeby w zależności od regionu na jakim działa Partner.

 

 

WGN w swoich działaniach zawsze stawia na profesjonalizm, zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji, etykę zawodową oraz wszechstronną i kompleksową obsługę klientów.

Jako sieć franczyzowa z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, WGN opracował wiele innowacyjnych rozwiązań w branży nieruchomości, które pozwalają przy wysokiej skuteczności  zaoszczędzić czas a tym samym uzyskiwać wysokie przychody przy znacznie obniżonych kosztach prowadzenia działalności.

 

KONTAKT:

tel. 71 337 84 05, 601 71 05 84 

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 

 

PRZEJRZYSTE ZASADY WSPÓŁPRACY

Główną działalnością Grupy WGN jest pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i usługi kredytowe.

Franczyzobiorca zatrzymuje cały wypracowany przez siebie przychód. Franczyzodawca nie ma żadnego udziału procentowego w zysku Partnera.

WGN zapewnia nowym Partnerom PAKIET NA START. Nowym Partnerom i ich agentom, WGN zapewnia bezpłatne, kompleksowe szkolenia w Dziale Szkoleniowym (w formie stacjonarnej i wideokonferencji). W czasie pandemii są to głównie kompleksowe szkolenia online.

Partnerzy otrzymują KSIĘGĘ KNOW HOW  (w tym niezbędne wzory umów pośrednictwa, umowy współpracy z agentami na działalność i bez działalności, regulacje prawne, procedury w tym procedury antycovidowe, Rodo, przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu dla pośredników w obrocie nieruchomościami itp - ponad 200 dokumentów) pozwalających prowadzić bezpiecznie i z sukcesem własne biuro nieruchomości, według sprawdzonego unikalnego Modelu Biznesowego WGN.

Centrala WGN pomaga również Partnerom na każdym etapie organizacji Biura poprzez doradztwo przy wyborze lokalu, jego aranżacji i przygotowanie projektów graficznych obrendowania biura z zewnątrz i wewnątrz.

 

 

Partner korzysta z największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce – systemu mlsWGN opracowanego na amerykańskim systemie MLS - strategicznego partnera WGN - Realty Executives International (REI). Jest to unikalny system polegający na tworzeniu wspólnej bazy ofert, która pozwala na przeprowadzanie transakcji w Grupie WGN. Każde biuro finalizujące transakcję w mlsWGN, w ramach przejrzystych zasad współpracy ma zagwarantowane wynagrodzenie.

UWAGA - Partnerów WGN w odróżnieniu od innych sieci franczyzowych nie obowiązuje zakaz działalności konkurencyjnej, po ewentualnym zakończeniu współpracy, zachowują dla siebie swoją bazę klientów i oferty nieruchomości.

Średni staż biura WGN w Grupie wynosi 10 lat, a najstarsi Partnerzy są WGN-owcami od prawie 30 lat.

 

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCÓW

Każdy nowy Partner otrzymuje PAKIET NA START - m.in. szeroką promocję nowo otwartego biura, profesjonalną stronę internetową własnego biura z wyszukiwarką, bezpłatne kompleksowe szkolenia dla siebie i agentów, pomoc przy rekrutacji agentów, harmonogram wdrożeniowy itp. Ponadto otrzymuje nowoczesny program do obsługi biur WGN z funkcją CRM, który pozwala Partnerowi zarządzać zleceniami klientów i pracą agentów oraz daje możliwość nadzorowania pracy biura z każdego miejsca na świecie.

 

 

Wszyscy Partnerzy i ich współpracownicy mają zapewnione:

- Regularne, kompleksowe szkolenia przeprowadzane przez najlepszych specjalistów z Polski i z zagranicy oraz cykliczne szkolenia w ramach Akademii Nieruchomości WGN. Dzięki temu Partnerzy WGN osiągają ponad przeciętne wyniki sprzedażowe, kilkukrotnie wyższe niż w innych konkurencyjnych biurach. Średnio na jednego agenta przypadają 2,4 transakcje na miesiąc. Wszystkie szkolenia dla Partnerów i ich współpracowników finansuje Franchisedawca.

- Publikację wszystkich ofert nieruchomości Partnera na flagowym portalu WGN.pl (ok 2 mln wejść rocznie).

- Skuteczny marketing na poziomie regionalnym i globalnym (publikacja ofert Partnera na ponad 150 portalach i serwisach internetowych oraz w 2-óch własnych branżowych wydawnictwach).

- Rozpoznawalność marki WGN, lidera na rynku, wśród klientów jako bezpiecznej, profesjonalnej, godnej zaufania i polecenia.

- Sprawdzone i na bieżąco aktualizowane narzędzia i modele zarządzania własnym biznesem - biurem oraz budowania stabilnego i kreatywnego zespołu agentów na podstawie autorskiego programu WGN.

- Przez cały okres współpracy Partner ma do dyspozycji stały help desk, tj. doradztwo prawne, wsparcie liderów - doradców ds. nieruchomości w każdym segmencie nieruchomości, w tym dedykowanego opiekuna oraz wsparcie administratora programu iNet.WGN.online.

- Bieżącą aktualizację wszystkich umów pośrednictwa i współpracy, dokumentów oraz procedur pod kątem zmieniających się przepisów.

- Aktualną informację o wszelkich zmianach, nowościach w tym zmiany przepisów itp. na szeroko pojętym rynku obrotu nieruchomościami w NEWSLETTERACH WGN i urzędowym piśmie MONITORZE WGN.

- Aktywne spotkania biznesowe dla dyrektorów i właścicieli biur na KONWENTACH DYREKTORÓW WGN w celu wypracowania strategii rozwoju Grupy na każdy następny okres.

- Partner ma możliwość działania bez ograniczenia terytorialnego.

- Dostęp do materiałów biurowo-firmowych.

 

ILE TRZEBA ZAINWESTOWAĆ?

Własne biuro oparte na Franczyzie WGN to pomysł na dochodowy biznes przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji. Przystąpienie do Grupy WGN nie wymaga znacznego kapitału, a zwrot wkładu własnego następuje już w 3-4 miesiącu od rozpoczęcia działalności.

Opłata startowa wynosi 10 tys. zł netto, jednak Partnerzy otrzymują bonifikatę od tej kwoty w wysokości 6,5 tys. zł netto.

WGN pobiera od swoich Partnerów stałą miesięczną rozsądną opłatę, niezależną od wysokości obrotów. Dzięki temu Franchisebiorca nie ma poczucia kontroli swoich finansów.

Tworząc biznesplan nowego biura warto wziąć pod uwagę kwotę wynajmu i urządzenia biura, koszty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz lokalnym marketingiem. Szacowany kapitał na początek to kwota około 20-30 tys. zł w tym opłata startowa.

 

 

KONTAKT:

Dział Rozwoju Sieci Franczyzowej

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

tel. 71 337 84 05, 601 71 05 84

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 

 

OCZEKIWANIA od PARTNERA?

WGN poszukuje kreatywnych i przedsiębiorczych osób, ludzi z pasją, nastawionych na rozwój i sukces, zarówno tych prowadzących już własną firmę, jak i gotowych do otworzenia własnego biznesu.

 

 

Franczyzobiorcą WGN może zostać także osoba bez doświadczenia w branży nieruchomości. Dzięki KSIĘDZE KNOW HOW WGN oraz kompleksowemu przeszkoleniu Partner otrzymuje wiedzę która pozwala mu już na starcie prowadzić z powodzeniem własne biuro nieruchomości.

Do Grupy WGN mogą przystąpić również agenci, pośrednicy oraz biura nieruchomości, działające już na rynku, którzy osiągnęli pułap rozowjowy lub zmagają sie z problemem wysokich kosztów prowadzenia biznesu. Dodatkowym plusem jest współpraca Grupy WGN z inwestorami, właścicielami drogich nieruchomości inwestycyjnych oraz premium, w których WGN się specjalizuje, będąc absolutnym liderem na rynku. Również nowopowstałe biura nieruchomości, którym brakuje know how, technologi jak i sprawdzonego modelu biznesowego.

Partnerami WGN mogą zostać także brokerzy kredytowi i ubezpieczeniowi, zarządcy nieruchomości, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.

 

 

Kandydaci powinni dysponować własnym lub wynajętym lokalem, o powierzchni min. 30 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (preferowany parter). Warunkiem niezbędnym jest możliwość zamieszczenia podświetlanej reklamy zewnętrznej.

Posiadanie lokalu nie jest konieczne w dniu podpisania umowy franczyzowej.

W ostatnich trzech latach szeregi Grupy WGN powiększyły się o 36 Partnerów, w tym aż 14 z konkurencyjnych sieci franczyzowych.

 

Naszym największym kapitałem są ludzie. Wiemy, że dla przedsiębiorcy istotny jest czas. A stratą czasu jest bez wątpienia otwarcie nowego biznesu, bez wsparcia silnego i doświadczonego partnera. Pozwala to zachować bezpieczeństwo, uniknąć wielu błędów i osiągać szybko sukces. Działąnie pod szyldem znanej marki WGN, z ugruntowaną pozycją na rynku bardzo pomaga przy pozyskiwaniu i sprzedaży nieruchomości szczególnie tych komercyjnych czy premium. Ułatwia to również negocjacje z deweloperami, któzy mają pewność, że ich oferta dotrze do wszystkich doradców całej sieci, a tym samym ma większe szanse na szybkie finalizacje transakcji.

 

 

KORZYŚCI ze WSPÓŁPRACY z GRUPĄ WGN

 - W porównaniu do innych sieci koszty franczyzy WGN są atrakcyjne. Koncept WGN zakłada pełną swobodę w działalności.

- Partnerzy WGN zachowując autonomię i kreatywną wolność należą do największej sieci, dzięki której proces sprzedaży, pozyskiwania klientów jest dużo łatwiejszy. Ponadto współpraca w ramach większej sieci to także możliwość wielu szkoleń i wymiany doświadczeń z osobami, które działąją od lat w tym samym systemie.

- Sprawdzone standardy (ZJ-WGN), procedury i model prowadzenia własnego biznesu z sukcesem, wsparcie biznesowe, unikatowe narzędzia oraz pełny komplet dokumentów w Księdze Know-how WGN.

- Bezpłatne startowe szkolenia dla właścicieli biur i ich współpracowników.

- Bezpłatne cykliczne szkolenia dla dyrektorów i zespołów sprzedażowych - to bezcenne spotkania pasjonatów, liderów i ekspertów oraz okazja do wymiany doświadczeń.

- Udział w Konwentach Dyrektorów WGN i współudzial w wypracowaniu strategii rozwoju Grupy. Te spotknaia pomagają lepiej zarządzać zespołami agentów, zarabiać i z sukcesem rozwijać własny biznes.

- Oszczędność w budżecie reklamowo-marketingowym, w tym udział w wynegocjowanych zniżkach i abonamentach grupowych w zewnętrznych portalach.

- Minimalizacja kosztów zakupów materiałów reklamowych.

- Możliwość praktyki / stażu w Centrali WGN.

- Pomoc w rekrutacji agentów.

- Promocja wybranych ofert w mediach społecznościowych i portalach nieruchomościowych.

- Renoma i rozpoznawalność marki pozwalają być bardziej konkurencyjnym na rynku i zdobywać najatrakcyjniejsze kontrakty.

 

 

WARTO WIEDZIEĆ

 

WGN w liczbach – pierwsze 10 miesięcy roku 2021:

Na rynku – 31 lat.

Liczba Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN - 94,

Średni staż na rynku Biura WGN – blisko 10 lat.

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 7.

Ilość biur prowadzonych już przez KOLEJNE POKOLENIE - 6.

Liczba zatrudnionych osób - ponad 570 w tym około 480 agentów

Szacunkowy średni staż pracy agenta w WGN – ponad 6 lat.

Ilość transakcji w pierwszych 10 miesiącach roku 2021 - ponad  12 700.

Ilość transakcji w historii WGN – ponad 210 000.

Ilość zadowolonych klientów - ponad 420 000.

Średnia ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc – ponad 2,4.

Ilość wejść w pierwszych 10 miesiącach roku 2021 na flagowy portal WGN.pl – blisko 1,7 miliona.

Co 8 użytkownik portalu WGN.pl jest spoza Polski.

Jedyny wydawca w Polsce wśród pośredników dwóch tytułów prasowych – „APARTAMENTY REZYDENCJE” i „INVESTMENT PROPERTIES WGN GROUP”.

Własna flota tematycznych portali Centrali i Partnerów WGN - 53.

Promocja każdej nieruchomości zgłoszonej do WGN - na portalach, serwisach i subdomenach - ponad 150.

Specjalizacja WGN - nieruchomości premium i komercyjne - 43%.

Ilość ofert na wyłączność w stosunku do całej bazy – ponad 48 %.

 

Prezentacja wszystkich ofert WGN w największej ogólnopolskiej bazie ofert MLS-WGN - systemie wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy pomiędzy biurami WGN.

Partnerem strategicznym Grupy WGN jest amerykański Koncern Obrotu Nieruchomościami REALTY EXECUTIVES INTERNATIONAL.

 

 

 

 

Nasze motto: 

BYCIE LIDEREM ZOBOWIĄZUJE

 

 

KONTAKT:

Dział Rozwoju Sieci Franczyzowej WGN

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

tel. 71 337 84 05, 601 71 05 84

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 



 

      ZOBACZ GALĘ 25- LECIA WGN

WGN na TARGACH NIERUCHOMOŚCI w CANNES 

WGN na TARGACH NIERUCHOMOŚCI w MONACHIUM