W swojej historii Grupa WGN przeprowadziła ponad 200 000 transakcji w Polsce i na rynku międzynarodowym dla ponad 410 000 klientów z ponad 80 krajów. W Grupie WGN pracuje ponad 500 agentów, doradców, ekspertów, analityków i prawników. WGN to synonim prestiżu, zaufania i profesjonalizmu, a motto brzmi: BYCIE LIDEREM ZOBOWIĄZUJE.


W samym 2020 roku, trudnym z powodu pandemii, WGN zrealizował ponad 9400 transakcji i pośredniczył w sprzedaży nieruchomości o wartości ponad 2,5 mld PLN.  WGN na koniec roku 2020 posiadał w swojej bazie MLS - WGN  oferty nieruchomości o wartości blisko 20 mld PLN. WGN ma zdecydowaną przewagę konkurencyjną na rynku, zapewniając klientom kompleksową i bezpieczną obsługę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i doradztwa kredytowego.

Warto zaznaczyć, że branża obrotu nieruchomościami jest jedną z nielicznych kategorii usług, które przechodzą przez pandemię w miarę bezboleśnie.

 

Franczyzowe biuro nieruchomości WGN

to samodzielne przedsiębiorstwo (oddział) prowadzone przez Partnera przy wykorzystaniu gotowego i sprawdzonego pomysłu na sukces w branży nieruchomości. Franczyzobiorca ma całkowitą swobodę działania (tj. wielkość zespołu, wysokość wynagrodzeń dla agentów oraz wynagrodzeń prowizyjnych od klientów, terytorium działania, rodzaj segmentu nieruchomości, w którym chce się specjalizować i rodzaje umów pośrednictwa) , przy jednoczesnym kompleksowym wsparciu Centrali WGN na każdym etapie wykonywania czynności pośrednictwa, jak i działalności Partnera. 

WGN w swoich działaniach zawsze stawia na profesjonalizm, zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji oraz wszechstronną i kompleksową obsługę klientów.

Jako sieć franczyzowa z 30-letnim doświadczeniem, WGN opracował wiele innowacyjnych rozwiązań w branży nieruchomości, które pozwalają, przy wysokiej skuteczności, zaoszczędzić czas, a zwłaszcza znacznie obniżyć koszty marketingu a tym samym prowadzenia działalności.

 

KONTAKT:

Dział Rozwoju Sieci Franczyzowej WGN

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

tel. 71 334 84 05, 601 71 05 84

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 

 

PRZEJRZYSTE ZASADY WSPÓŁPRACY

Główną działalnością Partnerów WGN jest pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i usługi związane z finansami.

Franchisebiorca zatrzymuje cały wypracowany przez siebie przychód. Centrala nie ma udziału procentowego w zysku Partnera. Od Partnerów WGN pobierana jest wyłącznie stała miesięczna opłata.

WGN zapewnia nowym Partnerom PAKIET NA START, tj. dwumiesięczne zwolnienie z opłat oraz szeroką promocję nowo otwartego Biura. Nowym Partnerom i ich agentom, WGN zapewnia również kompleksowe szkolenia w Dziale Szkoleniowym (w formie stacjonarnej i wideokonferencji). W czasie pandemii są to kompleksowe szkolenia online.

Partnerzy otrzymują know-how (w tym wzory umów pośrednictwa, umowy agencyjne, umowy gospodarcze, regulacje prawne, procedury w tym procedury antykowidowe itp - ponad 150 dokumentów) pozwalające prowadzić bezpiecznie i z sukcesem własne biuro nieruchomości, według sprawdzonego unikalnego modelu biznesowego WGN. Po zapoznaniu się z know- how i kompleksowych przeszkoleniach Partner staje się gotowy do samodzielnego prowadzenia własnego biznesu - biura nieruchomości.

WGN pomaga Partnerom na każdym etapie organizacji Biura poprzez doradztwo przy wyborze lokalu, jego aranżacji i przygotowanie projektów graficznych oznaczeń reklamowo – marketingowych.

 

 

Partner korzysta z największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce – systemu mlsWGN opracowanego na amerykańskim systemie mls - strategicznego partnera WGN - REI. Jest to unikalny system polegający na tworzeniu wspólnej bazy danych, która pozwala na przeprowadzanie transakcji w Grupie WGN. Każde biuro finalizujące transakcję w mlsWGN ma zagwarantowane wynagrodzenie od swojego Klienta.

Partnerów nie obowiązuje zakaz działalności konkurencyjnej, po ewentualnym zakończeniu współpracy, zachowują swoją bazę klientów i oferty nieruchomości.

 

 
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCÓW

 

PAKIET NA START - Partner m.in. jest zwolniony z opłat franczyzowych za pierwsze 2 miesiące, szeroką promocję nowo otwartego biura, otrzymuje profesjonalną stronę internetową własnego biura z wyszukiwarką, indywidualne kompleksowe szkolenie, pomoc przy rekrutacji agentów i budowaniu stałego silnego zespołu oraz harmonogram wdrożeniowy.

Nowoczesny program do obsługi biur WGN z funkcją CRM, który pozwala zarządzać zleceniami klientów i pracą agentów, a Partnerowi daje możliwość nadzorowania pracy swojego biura z każdego miejsca na świecie.

Regularne, kompleksowe szkolenia 3-dniowe (Kongresy Szkoleniowe), 2 razy w roku przeprowadzane przez najlepszych specjalistów z Polski i z zagranicy. Dzięki temu Grupa WGN posiada bardzo dobre wyniki, kilkukrotnie wyższe niż w innych konkurencyjnych biurach. Średnio na jednego agenta przypadają 2 transakcje na miesiąc.

Publikację wszystkich ofert nieruchomości Partnera na międzynarodowym portalu WGN.pl (ok 2 mln wejść rocznie). Skuteczny marketing na poziomie regionalnym i globalnym (publikacja ofert Partnera na ponad 150 portalach i serwisach internetowych oraz w 2 własnych branżowych wydawnictwach).

Rozpoznawalność marki WGN, lidera na rynku, wśród klientów jako bezpiecznej, profesjonalnej i godnej zaufania i polecenia.

Sprawdzone narzędzia i modele zarządzania własnym biznesem - biurem oraz budowania stabilnego i kreatywnego zespołu agentów na podstawie autorskiego programu WGN.

Przez cały okres współpracy Partner ma do dyspozycji stały help desk, tj. doradztwo prawne, wsparcie doradców ds. nieruchomości w każdym segmencie nieruchomości, w tym dedykowanego opiekuna, bieżącą aktualizację umów, dokumentów oraz procedur.

Partner ma możliwość działania bez ograniczenia terytorialnego.

 

ILE TRZEBA ZAINWESTOWAĆ?

 

Własne biuro oparte na franczyzie WGN to pomysł na otwarcie dochodowego biznesu przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji. Przystąpienie do Grupy WGN nie wymaga znacznego kapitału, a zwrot wkładu własnego następuje już w 3 miesiącu od rozpoczęcia działalności. Minimalna kwota inwestycji we własne biuro oscyluje w okolicach 10 - 15 tysięcy złotych. Kwota ta zawiera jednorazową opłatę startową (3 000 zł netto; jest to jedyna opłata na rzecz WGN na starcie), orientacyjne koszty marketingu lokalnego oraz pierwszych kosztów związanych z prowadzeniem działalności, jak urządzenie i obrandowanie lokalu. Nie zawiera kosztów związanych z ewentualnym remontem lokalu.

 

KONTAKT:

Dział Rozwoju Sieci Franczyzowej

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

tel. 71 334 84 05, 601 71 05 84

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 

 

OCZEKIWANIA od PARTNERA?

WGN poszukuje kreatywnych i przedsiębiorczych kandydatów, ludzi z pasją, nastawionych na rozwój i sukces, zarówno tych prowadzących już własną firmę, jak i gotowych do otworzenia własnego biznesu. Preferowane są osoby z doświadczeniem w usługach oraz z umiejętnościami menadżerskimi.

 

Franczyzobiorcą WGN może zostać także osoba bez doświadczenia w branży nieruchomości. Dzięki know-how oraz kompleksowemu przeszkoleniu Partner otrzymuje wiedzę jak w krótkim czasie zostać profesjonalnym doradcą nieruchomości oraz zbudować własny stabilny zespół agentów.

Do Grupy WGN mogą przystąpić również agenci, pośrednicy oraz biura nieruchomości, działające już na rynku, którzy chcą pracować dla siebie, zwiększyć swoją konkurencyjność i mieć zdecydowanie większe dochody pracując z inwestorami oraz właścicielami drogich nieruchomości inwestycyjnych oraz premium.

Partnerami WGN mogą zostać także brokerzy kredytowi i ubezpieczeniowi, zarządcy nieruchomości, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność o pośrednictwo w nieruchomościach.

Zalecane jest, aby kandydaci dysponowali własnym lub wynajętym lokalem, o powierzchni min. 30 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (preferowany parter). Warunkiem niezbędnym jest możliwość zamieszczenia podświetlanej reklamy zewnętrznej (kasetonu) o powierzchni min. 3,5 m2. Z doświadczenia WGN wynika, że Partnerzy już w 3-4 roku kupują lokal na własną działalność.

Posiadanie lokalu nie jest konieczne do podpisania umowy franczyzowej.

W ostatnich trzech latach szeregi Grupy WGN powiększyły się o 29 Partnerów, w tym 14 z konkurencyjnych sieci franczyzowych. Średni staż biura w Grupie WGN wynosi ponad 9 lat, co świadczy o dużej stabilności Grupy i pełnej satysfakcji dla obu stron.

 

 

KORZYŚCI ze WSPÓŁPRACY z GRUPĄ WGN

 

Działalność pod rozpoznawalnym szyldem najsilniejszej polskiej marki z 30-letnią tradycją, której zaufało ponad 3 miliony klientów z rynku polskiego i międzynarodowego a ponad 410 tysięcy było zadowolonych ze zrealizowanych transakcji.

Sprawdzone standardy (ZJ-WGN), procedury i model prowadzenia własnego biznesu z sukcesem, wsparcie biznesowe, unikatowe narzędzia oraz pełny komplet dokumentów (know-how).

Bezpłatne startowe szkolenia dla właścicieli biur i ich pracowników.

Duża oszczędność w budżecie reklamowo-marketingowym, w tym udział w wynegocjowanych zniżkach i abonamentach grupowych w zewnętrznych portalach.

Minimalizacja kosztów zakupów materiałów reklamowych.

Możliwość praktyki / stażu w Centrali WGN.

Pomoc w rekrutacji agentów.

Promocja wybranych ofert w mediach społecznościowych i portalach nieruchomościowych.

Partnerzy otrzymują dofinansowanie do cyklicznych, profesjonalnych szkoleń gwarantujące sukces zawodowy. Są to bezcenne spotkania pasjonatów, liderów i ekspertów oraz okazja do wymiany doświadczeń.

Renoma i rozpoznawalność marki pozwalają być bardziej konkurencyjnym, przyciągać klientów i zdobywać najatrakcyjniejsze zlecenia / kontrakty, zwłaszcza z rynku nieruchomości komercyjnych i premium, a tym samym uzyskiwać wyższe prowizje (zyski).

 

 

WARTO WIEDZIEĆ

 

WGN 2020 w liczbach:

Na rynku - 30 lat.

Liczba Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN - 83.

Średni staż na rynku Biura WGN - 9 lat.

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 7.

Ilość biur prowadzonych już przez drugie pokolenie - 7.

Liczba zatrudnionych osób - ponad 500, w tym 460 agentów.

Szacunkowy średni staż pracy agenta w WGN – 7 lat.

Ilość transakcji w 2020 - ponad  9 400.

Ilośc transakcji w historii 30 lat - ponad 200 000.

Ilość zadowolonych klientów - ponad 410 000.

Ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc - 1,8.

Ilość wejść w 2020 na flagowy portal WGN.pl – blisko 1,9 mln.

Co 8 użytkownik portalu WGN.pl jest spoza Polski.

Własne tytuły wydawnicze - 2.

Ilość własnych tematycznych portali Grupy WGN - 52.

Promocja nieruchomości WGN na portalach, serwisach i subdomenach - ponad 150.

Specjalizacja WGN - nieruchomości premium i komercyjne - 38%.

 

stan na grudzień 2020

 

 

Nasze motto: 

BYCIE LIDEREM ZOBOWIĄZUJE

 

 

KONTAKT:

Dział Rozwoju Sieci Franczyzowej WGN

WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław

tel. 71 334 84 05, 601 71 05 84

mail:  d.komarnicka@wgn.pl, wgn@wgn.pl 



 

      ZOBACZ GALĘ 25- LECIA WGN

WGN na TARGACH NIERUCHOMOŚCI w CANNES 

WGN na TARGACH NIERUCHOMOŚCI w MONACHIUM