Biurowiec Kronos Real Estate przy Domaniewskiej 32 na Warszawskim Mokotowie ma wykonaną identyfikację wizualną. Przeprowadziła ją Grupa Advertis.
Oznakowanie powierzchni wspólnej było ostatnią fazą aranżacji ogólnodostępnej przestrzeni obiektu, – Nasza praca w Budynku obejmuje dwa projekty – oznakowanie przestrzeni biura firmy Warbud, gdzie przygotowaliśmy około dwustu tablic kierunkowych i informacyjnych oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w całym budynku – mówi Michał Żegnałek, manager projektu Grupy Advertis.Grupa Advertis wdrożyła system identyfikacji wizualnej w całym Budynku o łącznej powierzchni najmu ponad 17,8 tys. mwk. Oznakowanie obejmuje przestrzeń ciągów komunikacyjnych z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych – wykonanych z lakierowanego aluminium giętego do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu.Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych, świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku czwartego kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.Nowa inwestycja Kronos Real Estate to ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A, zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie.Wśród najemców znajduje się między innymi generalny wykonawca budynku – Warbud S.A.