Utworzenie strefy premium to reakcja na rosnący trend konsumpcji dóbr luksusowych
w Polsce. Do 2017 r. wartość rynku odzieży luksusowej w naszym kraju wyniesie2 319 mln zł,
co oznacza wzrost o 13% w stosunku do 2014 r., wynika zdanych firmy doradczej KPMG.
W ubiegłym roku na polskim rynku dostępnych było 70% globalnych marek luksusowych wobec 53% obecnych nad Wisłą w 2009 r.Wśród takich marek w nowym poznańskim centrum handlowym znajdą się m.in. Armani Jeans, Rolex i Chantelle.W strefie Premium na klientów będzie też czekać specjalnie dedykowana obsługa i dodatkowe usługi – m.in. concierge, dostawy zakupów na parking lub do domu, pomoc w parkowaniu samochodu lub odprowadzeniu samochodu do myjni oraz komfortowa strefa lounge.Miarą prestiżu ma być atrakcyjny wygląd m.in. jasna podłoga wykonana z marmuru włoskiego czy 6-metrowe witryny sklepowe oraz strefa wypoczynku. Planowane otwarcie obiektu nastąpi jesienią 2016 r.