Pośrednictwo w nieruchomościach i inwestycjach zapewnia klientom kompleksową obsługę a WGN zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Galeria zdjęć WGN: http://wgn.pl/101.html
WGN - jeden z większych w Europie, posiada 80 biur, w których pracuje ponad 500 doświadczonych agentów, analityków, prawników oraz doradców ds. nieruchomości, inwestycji, finansów i przedsięwzięć deweloperskich. Działa dynamicznie i z sukcesem od 21 lat. Bogata oferta nieruchomości komercyjnych i apartamentowo-rezydencjalnych zachęca do współpracy inwestorów z Europy jak i z całego świata. Klientami biur WGN w dużej mierze jest Polonia. Polska od kilku lat jest atrakcyjnym rynkiem do inwestowania w nieruchomości a coraz większa zamożność Polaków pozwala im inwestować w nieruchomości w różnych krajach. Przekłada się to bezpośrednio na rekordową ilość bezpiecznie przeprowadzonych międzynarodowych transakcji. Dzięki stabilnej pozycji rynkowej oraz zaufaniu klientów baza nieruchomości MLS-WGN prezentowana m.in. na portalu www.wgn.pl powiększa się codziennie o kolejne kilkaset ofert. W swojej historii, Grupa WGN wykonała usługi z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, doradztwa inwestycyjnego i międzynarodowego marketingu dla ponad 60 000 firm i instytucji z ponad 50 krajów. W roku 2010 WGN przeprowadził 3200 transakcji, a w I półroczu 2011 – ponad 1800 transakcji.
Franczyza WGN Real Estate / poza Polską
zapewnia Partnerowi w opłacie licencyjnej:
- korzystanie z logotypu WGN,
- dostęp do know-how wypracowanego przez 21 lat,
- schematy i struktury funkcjonowania biura nieruchomości,
- zasady zarządzania biurem nieruchomości,
- zasady budowania stabilnego i kreatywnego zespołu doradców,
- zasady gromadzenia i obiegu dokumentów w biurze,
- księgi standardów: ponad 70 dokumentów - oferty handlowe dla deweloperów, wzory umów pośrednictwa na sprzedaż, kupno, wynajem, najem z klauzulą wyłączności i bez, sprzedaż bezpośrednia, wzory umów agencyjnych dla doradców z działalnością gospodarczą i bez działalności, zasady współpracy z klientami indywidualnymi, instytucjonalnymi, itp.
- zasady/ standardy nowoczesnego wnętrza biura WGN,
- system identyfikacji wizualnej: znaków i logotypów, typografii dekoracyjnej, druków firmowych, akcydensów, itp.,
- dostęp do wszystkich ofert nieruchomości w międzynarodowej bazie MLS-WGN (Multiple Listing System WGN) - systemu wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy pomiędzy biurami WGN, skupiającej około 20 tys. ofert,
- nieodpłatny program komputerowy online w języku angielskim do obsługi klientów biura na dowolną ilość stanowisk
- dostęp do nowoczesnego programu iNET.wgn.online mającego opinię jednego z najlepszych, obsługującego Oddziały WGN, system MLS WGN oraz automatyczny eksport ofert do serwisów internetowych. Ponadto program pozwala m.in. zarządzać czasem i stopniowaniem uprawnień doradców i menadżera itp.,
- indywidualny serwis internetowy dla franczyzobiorcy i doradców z wyszukiwarką ofert,
- szkolenia podnoszące profesjonalizm, skuteczność i bezpieczeństwo pracy pośrednika - dofinansowanie uczestnictwa w 3 dniowych szkoleniach właścicieli Oddziałów i ich współpracowników w ramach Kongresów Szkoleniowych i Konwentów WGN organizowanych dwa razy w roku.
w opłacie na fundusz marketingowy:
- reklama wybranych ofert nieruchomości franczyzobiorcy w czterech specjalistycznych miesięcznikach: "Magazyn Nieruchomości - Polska Zachodnia, -Polska Centralna, -Polska Południowa", "Pomorskie Nieruchomości",
- reklama wybranych ofert nieruchomości komercyjnych i apartamentowo - rezydencjalnych franczyzobiorcy w Katalogu Nieruchomości Inwestycyjnych Grupy WGN "Properities Investment Catalogue - WGN Group” (katalog angielsko-polski),
- reklama wybranych ofert franczyzobiorcy w "Property Journal - Polska Giełda Nieruchomości" (czasopismo angielsko-polskie),
- promocja i reklama Grupy WGN na targach międzynarodowych i ogólnopolskich,
- prezentacja eksperckich raportów i wypowiedzi franczyzobiorcy nt. rynku nieruchomości, inwestycji i finansów w prasie i na czołowych portalach,
- umieszczanie ofert franczyzobiorcy na kilkudziesięciu portalach, w tym na cztero-języcznym portalu wgn.pl..
Korzyści dla franczyzobiorcy WGN:
- niezależność działania franczyzobiorcy WGN, przy jednoczesnym wsparciu Grupy na rynku międzynarodowym
- zdecydowana przewaga w obrocie nieruchomościami na rynku międzynarodowym,
- wielopłaszczyznowa współpraca ze strategicznym partnerem WGN - Grupą Realty Executives USA,
- obsługa również klientów Polonii jak i klientów z Europy Środkowo-Wschodniej,
- telefoniczny serwis obsługi Partnera - helpdesk,
- dostęp do jednej z największych w Europie bazy ofert,
- współpraca na zasadach partnerskich,
- system rekomendowania franczyzobiorcy WGN, na rynku międzynarodowym
- prestiż i międzynarodowa marka WGN Real Estate,
- obecność na największych na świecie Targach Nieruchomości i Inwestycji, jak MIPIM w Cannes oraz EXPO REAL w Monachium.
- i wiele innych.
Warunki, jakie musi spełniać potencjalny Partner:
- zarejestrowana firma w kraju franczyzobiorcy ,
- lokal własny lub dzierżawiony, o powierzchni minimum 35 m2, możliwość zewnętrznego szyldu min. 3,5 m2, lokalizacja jest kluczem do sukcesu,
- posiadanie uprawnień wymaganych w danym kraju do prowadzenia działalności pośrednictwa
- zawarcie umowy o współpracy gospodarczej (nabycie franczyzy) na czas nieokreślony
Opłaty ponoszone przez Partnera:
- jednorazowa opłata franczyzowa – 360 EUR + VAT,
- miesięczne: licencyjna – równowartość w złotych polskich 175 EUR + VAT, na fundusz marketingowy Grupy WGN – równowartość w złotych polskich 110 EUR + VAT.
Kontakt - WGN Nieruchomości Sp. z o.o., Poland, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław
e-mail: wgn@wgn.pl, tel. +48 71 337 84 31