Statystyki i rankingi

Portale Grupy WGN wysoko pozycjonowane w Google

Portale Grupy WGN wysoko pozycjonowane w Google

Grupa WGN specjalizuje sie w obrocie nieruchomościami komercyjno-inwestycyjnymi oraz nieruchomościami premium.

Wyspecjalizowane portale WGN w poszczególnych kategoriach nieruchomości:

Komercja24.pl, Propertyjournal.pl – nieruchomości komercyjne i inwestycyjne

Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com, Apartamentypolska.com.pl – nieruchomości premium tj. apartamenty, rezydencje, posiadłości, pałace, dwory, zamki.

Ponadto WGN wydaje od 1992 roku Magazyn Nieruchomości  - APARTAMENTY&REZYDENCJE.

Portale Grupy WGN po frazach na 1 stronie w google

 

Nieruchomości komercyjno - inwestycyjne

Nieruchomości komercyjne na sprzedaż - WGN.pl, WGN.pl, Komercja24.pl

Nieruchomości komercyjne - WGN.pl, WGN.pl, Komercja24.pl

Nieruchomości inwestycyjne  - WGN.pl

Nieruchomości zabytkowe na sprzedaż – WGN.pl

Nieruchomości zabytkowe na wynajem – Ekskluzyw.pl, WGN.pl

Nieruchomości historyczne na sprzedaż – WGN.pl

Nieruchomości historyczne na wynajem – Komercja24.pl, WGN.pl, WGN.pl

Zamki na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Teren na sprzedaż – WGN.pl

Teren komercyjny – WGN.pl

Tereny komercyjne na sprzedaż – WGN.pl, Komercja24.pl

Teren komercyjny na wynajem – Komercja24.pl

Teren rolny – Dzialki.pl

Grunty inwestycyjne – WGN.pl

Grunty inwestycyjne na wynajem – Komercja24.pl

Kamienice na sprzedaż – WGN.pl

Biura na sprzedaż – WGN.pl

Lokale biurowe na wynajem – WGN.pl

Lokale handlowe na sprzedaż – WGN.pl

Ruiny na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Obiekty hotelowe na sprzedaż – WGN.pl

 

 

Nieruchomości - premium

Nieruchomości ekskluzywne na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Nieruchomości ekskluzywne na wynajem – Ekskluzyw.pl

Luksusowe rezydencje – Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe rezydencje na sprzedaż - Apartamentyrezydencje.com, Ekskluzyw.pl

Luksusowe rezydencje na wynajem - Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe wille na wynajem – Ekskluzyw.pl

Wille na sprzedaż - Apartamentyrezydencje.com, Ekskluzyw.pl

Rezydencje na wynajem - Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Rezydencje na sprzedaż - Apartamentyrezydencje.com, Ekskluzyw.pl

Rezydencje - Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe domy na sprzedaż - Apartamentyrezydencje.com

Ekskluzywne domy na sprzedaż – WGN.pl, Apartamentyrezydencje.com

Posiadłości – Ekskluzyw.pl

Posiadłości na sprzedaż – Eksluzyw.pl

Luksusowe posiadłości na wynajem – Ekskluzyw.pl

Ekskluzywne posiadłości na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Ekskluzywne posiadłości na wynajem – Ekskluzyw.pl

Dwory na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Luksusowe dwory – Ekskluzyw.pl

Luksusowe dwory na sprzedaż – Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe dwory na wynajem – Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com, Apartamentyrezydencje.com, WGN.pl

Ekskluzywne dwory – Ekskluzyw.pl,

Ekskluzywne dwory na wynajem - Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com, Apartamentyrezydencje.com, WGN.pl

Ekskluzywne dwory na sprzedaż - Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Pałace – Ekskluzyw.pl

Pałace na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Pałace na wynajem – Ekskluzyw.pl

Luksusowe pałace - Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe pałace na sprzedaż - Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Luksusowe pałace na wynajem - Apartamentyrezydencje.com, Ekskluzyw.pl

Ekskluzywne pałace – Ekskluzyw.pl

Ekskluzywne pałace na sprzedaż – Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com

Ekskluzywne pałace na wynajem – Apartamentyrezydencje.com

Apartamenty na sprzedaż – Ekskluzyw.pl

Luksusowe apartamenty na wynajem – Ekskluzyw.pl

Ekskluzywny apartament - Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl

Ekskluzywny apartament na sprzedaż - Ekskluzyw.pl, Ekskluzyw.pl

Ekskluzywny apartament na wynajem - Ekskluzyw.pl

 

W/w wykaz nie obejmuje fraz na poszczególne miasta

Tego nie ma konkurencja

 


WGN - liczby mówią za siebie

WGN - liczby mówią za siebie

Jest wiele sieci franczyzowych, ale Lider tylko jeden

 

WGN w liczbach:

styczeń – wrzesień 2023 r.

Grupa WGN już 32 lata na rynku

blisko 100 - Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN

16 lat - średni staż Biura WGN

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 6

Ilość biur prowadzonych już przez drugie pokolenie - 7

ponad 650 w tym około 550 agentów

ponad 8 lat - szacunkowy średni staż pracy agenta w Grupie WGN

ponad 11 000 - ilość transakcji: styczeń – wrzesień 2023

ponad 250 000 - ilość transakcji: 1991 – wrzesień 2023 w ten sposób uszczęśliwiając ponad PÓŁ MILIONA klientów

ponad 2,1 - średnia ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc

11,51 % to użytkownicy portalu WGN.pl - spoza Polski, z czego najwięcej wejść było w kolejności: USA, Niemcy, Anglia, Irlandia, Szwecja, Holandia, Francja, Indonezja, Norwegia, Kanada

promocja każdej nieruchomości zgłoszonej do WGN na ponad 160 portalach, serwisach i subdomenach

specjalizacja WGN – 43 % stanowią nieruchomości premium i komercyjne

ponad 65 % - ilość ofert na wyłączność – wrzesień 2023

(2019 r. – 24 %,  2020 r. – 38 %,  2021 r. – 58 % 2022 r. – 62 %)

skuteczność sprzedaży wynosi ponad 95% wszystkich ofert nieruchomości

ilość wejść na flagowy portal WGN.pl styczeń - wrzesień 2023  – ponad milion

własna flota specjalistycznych portali Centrali i Partnerów WGN – 72

jedyny wydawca w Polsce wśród Agencji nieruchomości tytułu prasowego – kwartalnika „APARTAMENTY&REZYDENCJE” – wydanie rozchodzi się w ponad 80 000 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej

wyspecjalizowane portale WGN w poszczególnych kategoriach nieruchomości:

Komercja24.pl, Propertyjournal.pl – nieruchomości komercyjne i inwestycyjne

Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com, Apartamentypolska.com.pl – nieruchomości premium tj. apartamenty, rezydencje, posiadłości, pałace, zamki

Dzialki.pl - tereny, grunty, działki

Wgnkredyty.com - pośrednictwo kredytowe

 

WGN - firma o największym doświadczeniu na rynku i największej rozpoznawalności jako polska marka na świecie

 

Dane geograficzne użytkowników WGN.pl według Google Analytics

Tylko w kilkunastach państwach na świecie nie było wejść na portal WGN.pl.

 

Rok 2022 – jaki był dla WGN ?

Rok 2022 – jaki był dla WGN ?

 

Rok 2022 kształtowany był przez geopolitykę nie tylko na rynku krajowym, ale i ogólnoświatowym.

 

Największy wpływ na rynek miała galopująca inflacja, a co za tym idzie trudniej osiągalne kredyty. Wojna za wschodnią granicą Polski,
na Ukrainie – wielomilionowa rzesza uchodźców i trzeci rok pandemii.
Był to kolejny rok egzaminu z przetrwania firm, korporacji i biznesów na rynku, a dla klientów szybkiego reagowania i dostosowywania się do dynamicznych zmianach.


Jak poradziła sobie Grupa WGN w tych realiach?

W 2022 roku WGN zrealizował ponad 13 600 transakcji, spełniając marzenia dla blisko 30 tysięcy klientów.

Mimo wielu przeciwności na rynku jest to rekordowa ilość transakcji, biorąc pod uwagę, że rok wcześniej w 2021 roku WGN zrealizował ponad 15 tysięcy transakcji. Jest to spadek zaledwie o niecałe 9,1 %. Natomiast w wolumenie wartości sprzedaży nieruchomości wynik był lepszy.

Na flagowy portal WGN.pl odnotowano również rekordową ilość wejść ponad 1,3 miliona  ( 1 321 913 ), z czego 14,9 % jest wejść z rynku międzynarodowego - wg analytics google.


W tym też roku przyłączono do WGN 12 nowych Partnerów, a pozytywną weryfikację uzyskało kolejne 4 firmy. Średni staż Biur WGN to już 16 lat, czym nie mogą się
pochwalić konkurencyjne sieci franczyzowe, których sama historia nie sięga takiego okresu. Grupa WGN to ponad 650 osób, w tym około 570 agentów.

W całej historii 32 lat, WGN zrealizował blisko ćwierć miliona transakcji.


W 2022 roku WGN posiadał na wyłączność blisko 63 % ofert nieruchomości (2019 r. – 24 %, 2020 r. – 38 %, 2021 r. – 58 %), co na pewno jest kluczem do sukcesu i świadczy o rosnącym zaufaniu klientów do marki.

 

Podsumowując - co wyróżnia WGN na tle innych sieciowych biur?

  1. największe doświadczenie na rynku, stąd klienci uważają markę WGN za najbardziej bezpieczną, profesjonalną i skuteczną przy zlecaniu zleceń.
  2. najbardziej rozpoznawalna marka nie tylko w Polsce, ale i na rynku międzynarodowym, ponad 4 % to transakcje międzynarodowe.
  3. specjalizacja na rynku nieruchomości premium i inwestycyjnych – niekwestionowany Lider.
  4. jedyny w Polsce wydawca tytułu prasowego o nieruchomościach premium „Apartamenty&Rezydencje”.
  5. każda oferta nieruchomości ukazuje się na ponad 160 portalach, serwisach i subdomenach.

 

motto WGN – Bycie Liderem Zobowiązuje

 

 

SIŁA WGN w JEDNOŚCI

SIŁA WGN w JEDNOŚCI

 

Jest wiele sieci franczyzowych, ale Lider tylko jeden

WGN w liczbach - wrzesień 2022 r.

 

Grupa WGN już 32 lata na rynku

blisko 100 - Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN

14 lat - średni staż Biura WGN

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 6

Ilość biur prowadzonych już przez drugie pokolenie - 7

ponad 650 w tym około 570 agentów

ponad 8 lat - szacunkowy średni staż pracy agenta w WGN

ponad 6 osób - średnio w biurach WGN

ponad 10 700 - ilość transakcji: styczeń – wrzesień 2022

ponad 230 000 - ilość transakcji: 1991 - 2022

ponad 2,1 - średnia ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc


14,93 % to użytkownicy portalu WGN.pl - spoza Polski

ponad 4 % to transakcje międzynarodowe

promocja każdej nieruchomości zgłoszonej do WGN na 168 portalach, serwisach i subdomenach

specjalizacja WGN – 43 % stanowią nieruchomości premium i komercyjne


ponad 62 % - ilość ofert na wyłączność – wrzesień 2022

(2019 r. – 24 %,  2020 r. – 38 %,  2021 r. – 58 %)

w 2021r. Grupa WGN zrealizowała rekordową ilość ponad 15 000 transakcji, sprzedając nieruchomości o wartości około 3 mld PLN

skuteczność sprzedaży wynosi ponad 90% wszystkich ofert nieruchomości

największe Oddziały WGN 2021 r. zrealizowały powyżej 200, a nawet ponad 300 transakcji

najlepsza 10. Agentów zrealizowała w roku 2021 - 1020 transakcji 

ilość wejść na flagowy portal WGN.pl w roku 2021 – ponad 1,8 miliona

ilość wejść na flotę portali Centrali WGN w roku 2021 – ponad 2,5 miliona

własna flota specjalistycznych portali Centrali i Partnerów WGN – 73

jedyny wydawca w Polsce wśród Agencji nieruchomości 2-óch tytułów prasowych – „APARTAMENTY&REZYDENCJE” i „INVESTMENT PROPERTIES WGN GROUP”.

wyspecjalizowane portale WGN w poszczególnych kategoriach nieruchomości:

Komercja24.pl, Propertyjournal.pl – w szczególności komercyjne i inwestycyjne

Ekskluzyw.pl, Apartamentyrezydencje.com, Apartamentypolska.com.pl – w szczególności premium tj. apartamenty, rezydencje, posiadłości, pałace, zamki

Dzialki.pl - w szczególności tereny, grunty, działki

Wgnkredyty.com - pośrednictwo kredytowe

 

Bycie Liderem Zobowiązuje

 

 

 

Rok 2021 za nami – podsumowanie WGN.

Rok 2021 za nami – podsumowanie WGN.

 

Grupa WGN zamyka ten rok rekordowo w historii pod każdym względem i to zarówno pod względem ilości sfinalizowanych transakcji jak i obrotu.

 

W całym roku 2021 WGN zrealizował ponad 15 000 transakcji, co w porównaniu do roku 2020 (9 400 transakcji) stanowi wzrost o 59,6 %.

Na koniec roku 2021 w Grupie WGN pracowało ponad 650 osób, z czego 570 to agenci i doradcy ds. nieruchomości, inwestycji i kredytów. Każdy z doradców ds. nieruchomości w ciągu 2021 roku przeprowadził średnio 26,3 transakcji, co w czasie pandemii stanowi super dobry wynik. Przeliczając na miesiąc – jeden agent WGN przeprowadzał średnio 2,2 transakcji.

W tym roku do Grupy WGN przystąpiło trzynastu partnerów, w tym cztery biura to kolejne placówki dotychczasowych franczyzobiorców. Pod marką WGN działa już blisko 100 biur nieruchomości i deweloperskich.

Flagowy portal Grupy WGN www.WGN.pl  w 2021 roku odnotował blisko 1,8 mln wejść. Grupa WGN dysponuje około 150 własnymi portalami i serwisami z dedykowanymi wyszukiwarkami WGN.

 


WGN 2021 w liczbach

Na rynku – 31 lat.

Liczba Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN - blisko 100,

Średni staż na rynku Biura WGN – ponad 11 lat.

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 8.

Ilość biur prowadzonych już przez KOLEJNE POKOLENIE - 6.

Liczba zatrudnionych osób - ponad 650 w tym 570 doradców ds. nieruchomości, inwestycji i kredytów

Szacunkowy średni staż pracy agenta w WGN – ponad 7 lat.

Ilość transakcji w roku 2021 - ponad  15 000.

Ilość transakcji w historii WGN – ponad 210 000.

Ilość zadowolonych klientów - ponad 420 000.

Średnia ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc – 2,2.

Ilość wejść na flagowy portal WGN.pl – blisko 1,8 miliona.

Co 8 użytkownik portalu WGN.pl jest spoza Polski.

Jedyny wydawca w Polsce wśród pośredników 2-óch tytułów prasowych – „APARTAMENTY REZYDENCJE” i „INVESTMENT PROPERTIES WGN GROUP”.

Własna flota tematycznych portali i serwisów Centrali i Partnerów WGN – ponad 150.

Specjalizacja WGN - nieruchomości premium i inwestycyjne - 48%.

Ilość ofert na wyłączność w stosunku do całej bazy – ponad 58 %.

 

Życzymy Państwu i sobie podobnych wyników w 2022 roku.

 

 

 

WGN w liczbach - pierwsze półrocze 2021 roku

WGN w liczbach - pierwsze półrocze 2021 roku

Najlepszych 30 doradców WGN zrealizowało tylko w czerwcu 203 transakcje, a cała Grupa przeprowadziła ponad 1400 transakcji.

 

 

 

WGN w liczbach – pierwsze półrocze 2021:

Na rynku – 30 lat.

Liczba Biur Nieruchomości i Deweloperskich WGN - 91, w I półroczu przyłączono 8 biur.

Średni staż na rynku Biura WGN – ponad 10 lat.

Ilość Partnerów posiadających 2 lub więcej własnych oddziałów - 7.

Ilość biur prowadzonych już przez drugie pokolenie - 6.

Liczba zatrudnionych osób - ponad 580 w tym blisko 500 agentów

Szacunkowy średni staż pracy agenta w WGN – blisko 7 lat.

Ilość transakcji w I półroczu 2021 - ponad  7 300.

Ilość transakcji w historii WGN – blisko 220 000.

Ilość zadowolonych klientów - blisko 440 000.

Ilość transakcji na 1 agenta / miesiąc – 2,2.

Ilość wejść w I półroczu 2021 na portal WGN.pl – blisko 1 mln.

Co 8 użytkownik portalu WGN.pl jest spoza Polski.

Własne tytuły wydawnicze - 2 (APARTAMENTY REZYDENCJE i INVESTMENT PROPERTIES WGN).

Ilość własnych tematycznych portali Grupy WGN - 53.

Promocja nieruchomości WGN na portalach, serwisach i subdomenach - ponad 150.

Specjalizacja WGN - nieruchomości premium i inwestycyjne - 42%.

Ilość ofert na wyłączność w stosunku do całej bazy – 38 %.

Prezentacja ofert w największej ogólnopolskiej bazie ofert MLS-WGN (Multiple Listing System WGN) - system wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy pomiędzy biurami WGN.

Partnerem strategicznym Grupy WGN jest amerykański Koncern Obrotu Nieruchomościami REALTY EXECUTIVES INTERNATIONAL. Dzięki tej współpracy WGN przeprowadza transatlantyckie transakcje.

 

Blisko 1 milion wejść na WGN.pl w I półroczu 2021 roku

Blisko 1 milion wejść na WGN.pl w I półroczu 2021 roku

I półrocze 2021 okazało się kolejnym sukcesem pod kątem ilości użytkowników. Porównując I półrocze roku 2020 (894 952 użytkowników) z rokiem 2021 (977 011 użytkowników) na wgn.pl nastąpił wzrost użytkowników o 9,1 %, (wg Google Analytics).

 

Użytkowników z poza Polski  było 10,13 %, co też ma odbicie w udziale procentowym przeprowadzanych transakcji z klientami z zagranicy. Jest to wyjątkowo dobry wynik, biorąc pod uwagę okres pandemii.

  Według Google Analytics

 

W tym okresie użytkownicy pochodzili ze 138 państw i trudno jest znaleźć na mapie świata puste plamy.

 

Według Google Analytics

Nowi użytkownicy stanowili aż 73,7 % wszystkich użytkowników.

 W I półroczu 2021 roku Grupa WGN zrealizowała ponad 7 100 transakcji. Odnotowujemy zwiększony udział w tej liczbie transakcji nieruchomości premium i komercyjnych, ale też nieruchomości komercyjnych dla inwestorów.

 

 

Blisko 1,9 miliona wejść na WGN.pl w 2020 roku.

Blisko 1,9 miliona wejść na WGN.pl w 2020 roku.

 

Rok 2020 okazał się kolejnym rokiem z większą ilością użytkowników. W 2020 roku wgn.pl odwiedziło 1 856 978 osób, jest to o 15,6 % więcej niż w poprzednim roku (wg Google Analytics).

 

Najwięcej użytkowników pochodziło z Polski, a z zagranicy 10,03 % (co świadczy o dobrze rozpropagowanym wgn.pl na rynku międzynarodowym) - co i tak jest wyjątkowo dobrym wynikiem, biorąc pod uwagę, że wszyscy w ograniczony sposób planowali zakup nieruchomości z powodu pandemii.

Rekord wejść został pobity w dniach 28-30 sierpnia, kiedy to odnotowano ponad 70 000 wejść, głównie na ofertę oddziału WGN w Giżycku sprzedaży na wyłączność dworu na Mazurach należącego niegdyś do tragicznie zmarłego producenta filmowego.

Odnotowaliśmy w tym roku satysfakcjonującą liczbę nowych użytkowników portalu wgn.pl, która wynosi aż 76,7 % wszystkich odwiedzających.

Najwięcej odwiedzających, bo aż 37 % stanowiły osoby w wieku pomiędzy 25 a 34 lata i dalej utrzymuje się przewaga mężczyzn odwiedzających portal. Stanowią oni 59,4 %.

Dziękujemy Państwu za wszystkie opinie i cenne uwagi. Cały czas portal WGN.pl jest ulepszany i modyfikowany.

W 2020 roku Grupa WGN zrealizowała ponad 9 400 transakcji, do czego w znaczący sposób przyczynił się portal wgn.pl. Z przyjemnością odnotowujemy zwiększony udział w tej liczbie transakcji nieruchomości premium, ale też nieruchomości komercyjnych dla inwestorów.

 

1,5 miliona odwiedzin na portalu WGN.pl od początku roku do 15.10.2020 r.

1,5 miliona odwiedzin na portalu WGN.pl od początku roku do 15.10.2020 r.

15 października 2020 r. odnotowano na podstawie źródła google analytics 1,5 milionowego użytkownika w roku 2020.

Warto odnotować, że w całym 2019 roku portal WGN.pl odwiedziło 1,6 mln użytkowników, co pozwala nam sądzić, że rok 2020 zakończy się rekordowym wynikiem. Według analityków WGN mamy szansę uzyskać ponad 1,9 mln użytkowników.

Z poniższego wykresu wynika również, że najmniej użytkowników było w miesiącach kwiecień – maj, a rekord został pobity w dniach 28-30 sierpnia, kiedy to odnotowano ponad 70 000 wejść, głównie na ofertę oddziału WGN w Giżycku sprzedaży na wyłączność dworu na Mazurach należącego niegdyś do tragicznie zmarłego producenta filmowego.

W porównaniu do całego roku 2019 w omawianym okresie zwiększyła się ilość nowych użytkowników, którzy stanowią 76,5 %.

 

źródło: google analytics

Zmniejszyła się ilość wszystkich użytkowników spoza Polski z powodu pandemii. Od 1 stycznia do 15 października stanowili oni 10,51 % w porównaniu do roku 2019 – 14,79 %.

Największy udział użytkowników na WGN.pl był z krajów anglojęzycznych i stanowili oni w tym czasie w sumie 7,14 %.

Mimo spadku wynik ten pokazuje, że polskie nieruchomości cieszą się nieustanym zainteresowaniem inwestorów zza granicy, co też przekłada się na procentowy udział klientów spoza Polski w realizowanych transakcjach w Grupie WGN. Klienci spoza Polski głównie realizowali zakupy nieruchomości premium.

Bardzo dobre wyniki możliwe były dzięki wyszukiwarce WGN.pl, która jest umieszczona na ponad stu kilkudziesięciu własnych portalach i serwisach, na które trafia każda oferta. To też pokazuje, że średnia ilość transakcji w tym okresie była około dwie na jednego agenta w miesiącu.

 

Milionowy użytkownik odwiedził portal WGN.pl

Milionowy użytkownik odwiedził portal WGN.pl

Miło nam poinformować, że w dniu 22 lipca odwiedził nas milionowy użytkownik (w roku 2020) – dane pochodzą z Google Analytics. Jest to dla nas tym bardziej cenne, że od 5 miesięcy na świecie, jak i w Polsce panuje stan pandemii.

Dla przypomnienia – w całym 2019 roku portal WGN.pl odwiedziło 1,6 mln użytkowników, co pozwala nam sądzić, że obecny rok zakończy się z jeszcze lepszym wynikiem. Według analityków WGN mamy szansę uzyskać ponad 1,9 mln użytkowników.

Z poniższego wykresu wynika również, że najmniej użytkowników było w miesiącach kwiecień – maj.


                                               źródło: google analytics

 

74,5% użytkowników stanowią nowi odwiedzający.

źródło: google analytics

Natomiast 14,79% wszystkich użytkowników pochodzi spoza Polski. Wynik ten pokazuje, że polskie nieruchomości cieszą się nieustanym zainteresowaniem inwestorów zza granicy; co też przekłada się na procentowy udział klientów spoza Polski w realizowanych transakcjach w Grupie WGN.

źródło: google analytics

 

Dla przypomnienia - w pierwszych sześciu miesiącach br. Grupa WGN przeprowadziła ponad 3800 transakcji. Wszystko wskazuje na to, że w samym lipcu będzie ponad 800 transakcji.

Takie wyniki możliwe są do osiągnięcia poprzez wielką (blisko 100) flotę własnych portali i serwisów, na które trafia każda oferta.  

WGN- marka z duszą

WGN- marka z duszą

Szeroko rozumiany obrót nieruchomościami to bardzo wymagający obszar działalności. Cały proces jest złożony i wieloetapowy, a do jego prawidłowego przeprowadzenia niezbędna jest wiedza branżowa i doświadczenie. Marka WGN to prawie 30 letnia historia i kilkaset tysięcy zadowolonych klientów, nie tylko na rynku polskim, ale także międzynarodowym.

 

 

WGN to marka, za którą stoją wartości i najwyższe standardy. Każda nieruchomość to historia i emocje zarówno po stronie sprzedającego jak i kupującego. Eksperci WGN z wieloletnim doświadczeniem, to profesjonaliści, którzy to rozumieją i szanują tą historię, traktując każdego klienta indywidualnie. Obrót nieruchomościami to branża, w której obraca się znacznym kapitałem, dlatego tak ważne jest wzajemne zaufanie. Marka WGN, dzięki wypracowanym najwyższym standardom oferuje swoim klientom nie tylko wsparcie na każdym etapie przeprowadzania transakcji, ale przede wszystkim gwarancje bezpieczeństwa.

Marka WGN jest budowana przez ludzi nie tylko z branżową i profesjonalną wiedzą, ale także z zapałem, pasją i zaangażowaniem. Dzięki temu marka posiada duszę i jest już swoistym synonimem bezpieczeństwa, profesjonalizmu i skuteczności na rynku obrotu nieruchomościami. Hasło „z miłości do nieruchomości” to coś więcej niż slogan reklamowy, to jeden z filarów naszej marki.

W czasach internetu i łatwości dodawania ogłoszeń praca pośrednika staje się czymś więcej. Wielokanałowa komunikacja, wiedza, doświadczanie i wsparcie marki, która jest największym koncernem obrotu nieruchomościami w Polsce jest tym co wyróżnia WGN.

Mnogość biur na terenie całej Polski powoduje, że WGN wyróżnia się bardzo dobrą znajomością rynków lokalnych. Bycie lokalnym liderem jest solidnym fundamentem, który buduje silną pozycje na szczeblu ogólnopolskim. Dzięki temu marka cieszy cię zaufaniem największych inwestorów, co ważne wiążą się oni z WGN na lata. Wysoki standard świadczonych usług odpowiada nawet najbardziej wymagającym kontrahentom. Bycie liderem w sektorze nieruchomości premium jest dowodem jak dużym zaufaniem obdarzają markę WGN inwestorzy i to z rynku międzynarodowego.

W trudnych, niepewnych czasach związanie się z marką z prawie 30 letnim stażem o ugruntowanej pozycji jest rozwiązaniem bezpiecznym i gwarantującym sukces transakcji.

Konkurencyjność marki WGN na rynku obrotu nieruchomościami wynika także z innowacyjnych rozwiązań, wykorzystywania nowoczesnych technologii oraz elastyczność w dostosowaniu się do potrzeb szybko zmieniającego się rynku. Jednak wyjątkowość marki WGN wynika z połączenia innowacyjności z historią i wartościami, które w połączeniu z najwyższymi standardami usług są receptą na sukces.

Rok 2019 okazał się najlepszym w historii dla Grupy WGN - przeprowadzono rekordową liczbę transakcji - 10 900; co w porównaniu do roku poprzedniego (8 800 transakcji) daje wzrost o 12,4%, przy utrzymaniu stabilnych zespołów doradców. Należy wspomnieć, że oprócz sztabu ponad 500 ekspertów, doradców, prawników, analityków itp. z Grupą WGN stale i ściśle współpracuje drugie tyle specjalistów z różnych dziedzin.

 

 

Udany dla WGN I kwartał 2020

Udany dla WGN I kwartał 2020

Pomimo nieznacznego spadku ilości transakcji w marcu w Grupie WGN, należy uznać I kwartał 2020 roku za udany. W tym miesiącu przeprowadzono nie co ponad 750 transakcji. Ogólnie w I kwartale 2020 Grupa WGN przeprowadziła blisko 2500 transakcji.

 

Średni staż pracy agentów w WGN wynosi ponad 6 lat. To pokazuje, że jest to doświadczony zespół pół tysięcznej armii doradców ds. nieruchomości, kredytów itp.. Średnia ilość transakcji przeprowadzonych przez jednego agenta wynosi ponad 2 miesięcznie. Średni staż biur WGN też jest rekordowy - około 9 lat. W każdym zawodzie, a zwłaszcza w pośrednictwie obrocie nieruchomościami, liczy się marka, profesjonalizm, staż i doświadczenie.

Wiodący portal Grupy WGN – wgn.pl od początku roku 2020 do 15 kwietnia br. odwiedziło już ponad pół miliona użytkowników.

źródło: google analytics

 

Największym sukcesem WGN i portalu WGN.pl jest silna pozycja również na rynku międzynarodowym, co 8 - 9 użytkownik jest spoza Polski, to też przekłada się na procentowy udział klientów z poza Polski w transakcjach.

źródło: google analytics

W I kwartale 2020, 26 % użytkowników wgn.pl było powracających, a nowych 74 %. Z danych wg Google Analytics wynika, że załamanie ilości wejść przez użytkowników nastąpiło 7 marca 2020, a lekką korektę zwyżkową odnotowano od 11 kwietnia br.

źródło: google analytics

 

WGN 2019 w liczbach

WGN 2019 w liczbach

2019 okazał sie najlepszym rokiem w historii dla Grupy WGN.  W tym okresie przeprowadzono rekordową liczbę transakcji, bo aż 10 900; co w porównaniu do roku poprzedniego (8 800 transakcji) daje wzrost o 12,4%, przy utrzymaniu stabilnych zespołów doradców. Należy wspomnieć, że oprócz sztabu ponad 500 ekspertów, doradców, prawników, itp z Grupą WGN stale i ściśle wpółpracuje drugie tyle specjalistów z różnych dziedzin.

A propos doradców - ich średni staż w Grupie WGN wynosi ponad 6 lat. Oznacza to, że przy podobnej ilości współpracowników w obu latach wzrosła liczba przeprowadzonych transakcji na jednego agenta i wynosi ponad 2 transakcje/ miesiąc.

Tak dobre wyniki WGN zawdzięcza głównie stałym cyklicznym szkoleniom, własnym i organizowanym przy współpracy z Akademią Nieruchomości i Inwestycji czy zewnętrzym, organizowanym przez inne stowarzyszenia i instytucje branżowe. Średnia liczba godzin szkolenia wynosi na jednego agenta 36.


Rok 2019 Grupa WGN zakończyła z liczbą 78 oddziałów własnych i franczyzowych w Polscie i Hiszpanii, w tym 3 deweloperskie. Poprzez podniesienie procedur przyjmowania nowych Partnerów, liczba nowych biur WGN w 2019 roku zwiększyła się tylko o 10 ale za to z silną motywacją do odniesienia sukcesu na rynku nieruchomości. Bowiem WGN rozmawia z każdym kandydatem, jednakże do Grupy WGN mogą przyłączyć się jedynie ci najlepsi. Dzięki temu rotacja biura plasuje się na niskim poziomie, o wyjściu z Grupy decydują tylko przypadki losowe.

Średni staż biura WGN jest rekordowy bo wynosi około 9 lat. W każdym zawodzie, a zwłaszcza w pośrednictwie obrocie nieruchomościami, liczy się staż i doświadczenie.

Również WGN.pl odniósł w 2019 roku sukces - portal odnotował ponad 1,6 mln wejść (wg statystyk Google Analytics). Dla przypomnienia w 2018 roku było ich 1,1 mln. Flota portali i serwisów Grupy WGN z każdym miesiącem się powiększa - obecnie (portale własne i Partnerów) ich liczba wynosi 64, dzięki temu marka jest najbardziej rozpoznawalna na rynku nieruchomości a ogólna ilość wejść przekroczyła 2 miliony.

Należy wspomnieć, że ilość odsłon poszczególnych ofert nieruchomości na WGN.pl jest często znacznie większa niż na innych największych polskich serwisach.

Największym sukcesem WGN i portalu WGN.pl jest silna pozycja na rynku międzynarodowym, co 8 użytkownik jest spoza Polski. Świadczy to o tym, że Grupa WGN wzbudza spore zainteresowanie również wśród zagranicznych inwestorów jako specjalista od przeprowadzania profesjonalnych i bezpiecznych transakcji. Średnia ilość transakcji na rynku międzynarodowym w ciągu ostatnich 3 lat podwoiła się.

1,6 mln wejść na WGN.pl w 2019 roku.

1,6 mln wejść na WGN.pl w 2019 roku.

W 2019 roku ilość użytkowników WGN.pl w stosunku do poprzedniego roku zwiększyła się o ponad 45% i wynosi 1 605 484 (wg Google Analytics).

W ciągu 12 miesięcy 2019 roku 13,53% użytkowników pochodziło spoza Polski. Najwięcej użytkowników pochodzi ze Stanów Zjednoczonych (8,04%) oraz Wielkiej Brytanii (2,31%). 

Wyżej wymienione wyniki pokazują, jak dobrze portal WGN.pl jest rozpropagowany na rynku międzynarodowym.

Z satysfakcją odnotowaliśmy również liczbę nowych użytkowników portalu, która wynosi 74,7% wszystkich odwiedzających.

Dziękujemy za wszystkie opinie, również za konstruktywne uwagi. Portal WGN.pl dzięki temu jest stale modyfikowany, aby być jeszcze bardziej konkurencyjnym na rynku portali branżowych. Cieszą nas satysfakcje naszych klientów, którzy wprowadzili indywidualne oferty poprzez SMS i szybko zrealizowali swoje transkacje. Również biura nieruchomości i deweloperzy są zadowoleni ze współpracy, regularnie korzystając z opcji zakupu abonamentu ogłoszeń.

Na nowy rok mamy zaplanowanych szereg nowinek i modyfikacji. Naszą aspiracją jest, aby w 2020 liczba użytkowników przekroczyła 2 mln.

1,5 mln wejść na WGN.pl w 11 miesięcy 2019

1,5 mln wejść na WGN.pl w 11 miesięcy 2019

Miło nam poinformować, że z końcem listopada portal WGN.pl odwiedziło ponad 1,5 mln użytkowników. Jest to rekordowa ilość, dla porównania w 2018 roku portal WGN.pl odwiedziło 1,1 mln użytkowników.

W ciągu 11 miesięcy br. 13,53% użytkowników pochodziło spoza Polski. Najwięcej użytkowników pochodzi ze Stanów Zjednoczonych (5%), Niemiec (2,49%), Anglii (2,03%), Chin (0,79%) oraz Holandii (0,48%).

 To dowodzi, że WGN.pl jest dobrze rozpropagowany na rynku międzynarodowym a ilość transakcji, jaką Grupa WGN przeprowadziła z klientami spoza Polski jest rekordowa i sięga już 4%. Są to przede wszystkim klienci kupujący i najemcy.

Od stycznia do listopada 2019 WGN przeprowadził już ponad 10 tys. transakcji, zdecydowanie przewyższając wynik z 2018 roku.

W dalszym ciągu odnotowuje się dobrą statystykę dotyczącą średniej ilości transakcji na jednego agenta miesięcznie – wynosi ona 2 transakcje.

Raport WGN: styczeń - wrzesień 2019 r.

Raport WGN: styczeń - wrzesień 2019 r.

Raport został przygotowany na potrzeby Konwentu Dyrektorów jesień 2019. Opublikowane informacje są pozbawione strategii WGN i dalszych planów rozwojowych Grupy.

W ciągu pierwszych 9 miesięcy roku 2019 Grupa WGN przeprowadziła ponad 8 400 transakcji. Dla porównania w całym roku 2018 było 8 800 transakcji. Szacuje się, że rok 2019 przyniesie ponad 12 000 zrealizowanych transakcji.

WGN rozpoczyna już 29 rok obecności na rynku w tym międzynarodowym. Obecnie może pochwalić się 74 Oddziałami w Polsce oraz w Hiszpanii. Grupę WGN buduje ponad 500 agentów, doradców, ekspertów kredytowych, zarządców, rzeczoznawców, analityków, dziennikarzy, architektów, prawników, pracowników administracyjnych itp. Bazę ofert, MLS (z ang. multiple listing system), tworzy blisko 40 000 klientów w tym: sprzedających, kupujących, wynajmujących i najemców.

W ciągu 28 lat Grupa WGN przeprowadził blisko 180 000 transakcji. Spełniając oczekiwania około 360 000 osób, firm i instytucji.

Najstarsze Biura to oddziały WGN Słupsk i WGN Ostrów Wielkopolski. Są na rynku już 24 lata. W historii Grupy 6 oddziałów jest prowadzonych z sukcesem już przez drugie pokolenie.

  • Transakcje:

Średnia ilość transakcji na jednego agenta WGN wynosi 2 miesięcznie. W porównaniu do innych agencji jest liczba kilkukrotnie wyższa.

Najlepsi agenci miesiąca- TOP to minimum 4 transakcje dla agenta. Najlepsi agenci w Grupie WGN uzyskują średnio powyżej 7 transakcji miesięcznie.

  • Nagrody i wyróżnienia:

W historii WGN przeprowadzono 16 edycji rozdania prestiżowej nagrody Orła Brokera WGN, 4 edycje nobilitującego tytułu Objawienie Roku oraz rozpoczęto tradycję przyznawania tytułu Wnętrze Roku.

Grupa WGN w swojej historii otrzymała kilkadziesiąt nagród i wyróżnień
(w tym wielu prestiżowych) od różnych instytucji i podmiotów.

Do tej listy możemy dołączyć potwierdzenie otrzymania głównej nagrody w kategorii Diament 30 – lecia POLSKIEJ TRANSFORMACJI przyznawanej przez Ogólnopolską Federację Przedsiębiorców i Pracodawców. Również w tym roku Grupa WGN otrzymała potwierdzenie nadania tytułu Laureata oraz Złotego Godła w kategorii  QI Services – za  najwyższej jakości: Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, franczyzę oraz działalność deweloperską. Nagroda została przyznana przez Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej.

  • Kompleksowe usługi WGN:

Kompleksowe usługi to większe zadowolenie klientów i tak obok głównej usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami WGN oferuje:

WGN Kredyty – 39 Biur

WGN Development - 3 Biura (4 w realizacji)

WGN Zarządzanie- 4 Biura

WGN Wyceny- 4 Biura

WGN Remonty - 1 Biuro

WGN Projekty Online w trakcie wdrożenia

Pięć (5) Oddziałów WGN prowadzi więcej niż jedno własne biuro budując tym samym własne sieci zwiększając tym samym swoje przychody.

  • Rynek pierwotny:

WGN ma w ofercie 12 przedsięwzięć deweloperskich na wyłączność oraz ponad 200 bez wyłączności.

  • Expander:

Po ponad rocznej współpracy przy kredytowaniu klientów Grupy, wdrażany jest projekt  współpracy WGN z Expanderem sprzedaży 6,5 tysiąca mieszkań z rynku pierwotnego.

  • Rynek nieruchomości inwestycyjnych i premium:

Specjalizacja WGN: od końca lat 90- tych XX wieku WGN umacnia pozycje lidera w obrocie nieruchomościami komercyjnymi i premium. Szacuje się, że co ósma transakcja dotyczy tego rynku. 4% wszystkich transakcji Grupy przebiegają z udziałem klientów międzynarodowych.

  • Portal WGN.pl według Google Analytics:

WGN.pl odwiedza dziennie średnio 5 000 osób. W ciągu 9 miesięcy br. portal odwiedziło już blisko 1,3 miliona użytkowników. Blisko 14 % użytkowników jest z rynku międzynarodowego w tym aż 9 % anglojęzycznych. Ponad 30 % użytkowników jest powracających. W porównaniu do roku poprzedniego 2018 nastąpił ponad 50 % przyrost odwiedzin.

  • Wydawnictwa WGN:

 Grupa wydaje trzy tytuły: Apartamenty Rezydencje, Property Journal, Investment Properties Calalogue WGN Group.

  • Międzynarodowe targi:

WGN na targach MIPIM 2019

WGN na targach EXPO REAL 2019

  • Reklama i marketing:

WGN Centrala wydaje na rozwój Grupy około  1,6 mln zł rocznie.

Centrala WGN przeznacza co miesiąc na reklamę: portale nieruchomościowe w tym pozycjonowanie własnej floty portali (23), prasę, targi i konferencje krajowe i międzynarodowe, własne wydawnictwa (3), bilbordy, dofinansowanie do profesjonalnych szkoleń - średnio 135 tys. zł brutto. Natomiast cała Grupa WGN wydaje na reklamę 4,3 mln złotych rocznie.

Coraz bardziej drapieżna konkurencja wymusza konsolidację, dyscyplinę, aktywność, jednolitość marki WGN, a zwłaszcza zwiększanie wydatków wszystkich biur WGN na reklamę na portalach, pozycjonowanie, bilbordy, reklamę w prasie itp.

Nieruchomości Grupy WGN są promowane na około 100 portalach i serwisach branżowych.

 

Leszek Michniak

Prezes Grupy WGN

 

 

1,2 mln wejść na WGN.pl od początku roku do września 2019

1,2 mln wejść na WGN.pl od początku roku do września 2019

WGN od początku roku 2019 w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy przeprowadził ponad 7,5 tysiąca transakcji. Dla przypomnienia w 2018 roku przeprowadzonych zostało 8,8 tysięcy transakcji. Wszystko wskazuje na to, że rok 2019 zakończy się z ponad 10 tysiącami transakcji.

Średnia ilość miesięcznych transakcji przeprowadzonych przez Grupę WGN w pierwszych ośmiu miesiącach 2019 roku wynosi 2 transakcje na agenta. Natomiast każdego miesiąca zawsze są agenci, którzy mają nawet po kilkanaście transakcji.

W ciągu 28 lat obecności na rynku nieruchomości oraz budowania rozpoznawalnej i stabilnej marki Grupie WGN zaufało blisko 320 tysięcy klientów, zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

Takie wyniki Grupa WGN uzyskuje dzięki m.in. 3-dniowym intensywnym szkoleniom organizowanym dwa razy w roku, podczas których główny nacisk kładzie się na profesjonalizm i bezpieczeństwo w przeprowadzanych transakcjach oraz na skuteczne pozyskiwanie ofert i klientów, zwłaszcza z rynku nieruchomości komercyjnych i premium.

Jednym z głównych narzędzi, które zapewnia tak nieprzeciętne rezultaty jest wysoko wypozycjonowany portal WGN.pl. Najlepszych dowodem jest to, że w ciągu niecałych dziewięciu miesięcy 2019 roku portal odwiedziło już 1,2 mln użytkowników. Dziennikarze i analitycy starają się, aby każdego dnia pojawiały się najświeższe informacje z branży nieruchomości, inwestycji, finansów i informacji korporacyjnych. Portal jest również promowany na arenie międzynarodowej, dzięki czemu 13-14% wszystkich wejść jest spoza Polski.

Jak doskonale widać Grupa WGN nie ustaje w dążeniu do utrzymania pozycji absolutnego lidera w pośrednictwie nieruchomościami.

11 sierpnia 2019 odnotowano milion wejść na wgn.pl

11 sierpnia 2019 odnotowano milion wejść na wgn.pl

Według Google Analytics 11 sierpnia wgn.pl odwiedziło już milion osób. Dane pochodzą od początku 2019 roku.

Z satysfakcją odnotowujemy też, że ilość odsłon najlepszych ofert na wgn.pl jest często  większa niż na innych wiodących serwisach.  Według statystyk Google Analytics  jest 25 % użytkowników powracających na serwis, redagowany przez zespół analityków i dziennikarzy pod kierownictwem Redaktor Naczelnej Sandry Wolnej. WGN.pl jest to źródło bieżących informacji o sektorze nieruchomości, inwestycji i finansów, w tym kredytów, na rynku polskim i międzynarodowym.

Z danych wynika, że aż 55,1% wejść na wgn.pl pochodzi z urządzeń mobilnych. Jest to wzrost o 7% w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 roku.

Kto odwiedza wgn.pl?

Kto odwiedza wgn.pl?

Portal wgn.pl to nie tylko jedna z największych wyszukiwarek nieruchomości w Polsce, ale również portal branżowy. Codziennie publikowanych jest na nim około 0,5 tysiąca nowych ofert nieruchomości Grupy WGN oraz innych instytucji, agencji nieruchomości oraz osób prywatnych. Wgn.pl to także najnowsze i najważniejsze informacje dotyczące polskiego i zagranicznego rynku nieruchomości, finansów i kredytów. Regularnie publikowane są treści poradnikowe z zakresu prawa, inwestowania a nawet aranżacji wnętrz. Na łamach portalu swoje raporty i opinie o rynku publikują wybitni eksperci i autorytety z branży nieruchomości i ekonomii.

Portal wgn.pl to kopalnia wiedzy dla inwestorów, codziennie pojawiają się “perełki inwestycyjne” nie tylko z Polski.

Co więcej regularnie informujemy o spektakularnych transakcjach na rodzimym rynku nieruchomości, co stanowi przykład trafionych inwestycji. Należy zaznaczyć, że publikowane są średnie ceny lokali i nieruchomości w konkretnych lokalizacjach, co jest niezwykle istotne z punktu widzenia potencjalnych inwestorów.

Szeroka promocja portalu wgn.pl zagranicą bezpośrednio przekłada na liczbę użytkowników z poza Polski. W styczniu 2019 ich udział procentowy wynosił 10,7% a już w lipcu 2019 udział zwiększył się do 13,9%. Co oznacza wzrost w ostatnich siedmiu miesiącach o aż 30,3%.

W pierwszej trójce znajdują się użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych i Niemiec. Co więcej przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie liczy transakcji przeprowadzanych przez Grupę WGN w sektorze nieruchomości komercyjnych i premium. Widoczny jest wzrost zarówno inwestorów jak i międzynarodowych korporacji, które lokują swój kapitał w Polsce. Przykładem może być niedawna transakcja kupna prze firmę z Niemiec dużej zabytkowej kamienicy w Gorzowie Wielkopolskim, która stanie się luksusowym apartamentowcem.

Codzienny trud redakcji jest doceniany przez Państwa, naszych czytelników. Przejawia się to w twardych danych dotyczących wejść na wgn.pl. W ciągu ostatnich siedmiu miesięcy liczba powracających użytkowników wzrosła z 28,8% do 39,4% .

 

        

 

                                                     

       

                                                                                                                                                                          

źródło: Google Analytics

WGN.pl w statystykach Google Analitycs i analityków WGN

WGN.pl w statystykach Google Analitycs i analityków WGN

Według Google Analitycs częściej z portalu WGN.pl korzystają osoby w wieku 25 – 34 lata, co stanowi 40% wszystkich użytkowników oraz mężczyźni (59,5% wszystkich użytkowników).

Analitycy WGN potwierdzają, że to mężczyźni są częściej inicjatorami decyzji o kupnie / sprzedaży / zamianie nieruchomości ale to do kobiet należy ostateczny wybór. Ma to uzasadnienie podczas prezentacji oraz przy negocjacji przy finalnych umowach transakcyjnych.

 

Drugim elementem badań WGN była analiza danych geograficznych czyli w  których województwach jest największe zainteresowanie kupnem / sprzedażą nieruchomości. Badaniami objęto pierwsze 4 miesiące roku 2019. Niewątpliwie prym wiodą mieszkańcy województwa mazowieckie, w tym okresie portal WGN.pl odwiedziło ponad pół miliona osób (501 711 wejść), co stanowi aż 30,26 % wszystkich wejść.

Według analityków WGN wynika to z tego, że w województwie mazowieckim społeczeństwo szybciej zamożnieje i ma wyższe dochody, a tym samym jest większe zainteresowanie inwestorów nieruchomościami, w tym z rynku premium i obiektów komercyjnych.


Na drugim miejscu, pod względem ilości wejść, plasują się mieszkańcy województwa dolnośląskiego, którzy stanowią 15,07% czyli wejść było 75 631.

Trzecie miejsce zajmuje województwo wielkopolskie z ilością wejść 49 510, co stanowi 9,87%.

 

Blisko 1000 transakcji w kwietniu przeprowadził WGN

Blisko 1000 transakcji w kwietniu przeprowadził WGN

W kwietniu 2019, tylko 25 Doradców WGN (z około 500) przeprowadziło aż 164 transakcje, co oznacza, że na jednego agenta przypadło w tym miesiącu 6,6 transakcji. W sumie w kwietniu WGN sfinalizował blisko 1000 transakcji. Był to rekordowy miesiąc w historii Grupy WGN.

Do takiego wyniku przyczyniła się wiosna jak również coraz większa skuteczność, profesjonalizm i kompetencje Doradców WGN.

Warte odnotowania jest, że WGN z każdym rokiem a nawet miesiącem zwiększa udział klientów z zagranicy w realizowanych transakcjach. Obecnie klienci z poza Polski mają około 4% udziału w transakcjach przeprowadzonych przez WGN.

Od jesieni ubiegłego roku odnotowuje się większą liczbę transakcji kupna lokali i nieruchomości w celach inwestycyjnych niż na własne potrzeby mieszkaniowe.

Rekordowy marzec 2019 pokazał jak Polacy realizują swoje marzenia na wiosnę

Rekordowy marzec 2019 pokazał jak Polacy realizują swoje marzenia na wiosnę

W samym marcu Grupa WGN przeprowadziła ponad 800 transakcji, ustanawiając swoisty rekord.

Tylko 23 Najlepszych Agentów Miesiąca WGN przeprowadziło aż 136 transakcji, co stanowi 17% wszystkich transakcji przeprowadzonych w marcu 2019.  Średnia ilość transakcji przypadająca na jednego z Najlepszych Agentów Miesiąca wyniosła 5,91. Wart odnotowania jest fakt, że znaczący procent sprzedanych lub wynajętych nieruchomości stanowił sektor premium.

Od początku 2019 roku widać sukcesywny wzrost sprzedaży lub wynajmu nieruchomości premium, należy podkreślić, że luksusowe domy i apartamenty mają znaczący udział w tym wzroście. Przytoczone dane obrazują wzrost zainteresowania Polaków inwestowaniem w ekskluzywne nieruchomości, co staje się bardziej opłacalne niż lokowanie kapitału w inwestycjach bankowych.  

Analitycy WGN podkreślają, fakt, że inwestowanie w luksusowe nieruchomości jest bezpiecznym sposobem lokowania kapitału, inwestorzy mogą być pewni swoich pieniędzy ponieważ tego typu inwestycje zawsze przynoszą większy zysk i generują stosunkowo małe ryzyko inwestycyjne w porównaniu z lokowaniem kapitału w tzw. nieruchomości popularne.  

Badanie znajomości marek sieci biur pośrednictwa nieruchomości

Badanie znajomości marek sieci biur pośrednictwa nieruchomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W marcu odnotowano 150 tysięcy wejść na portal WGN.pl

W marcu odnotowano 150 tysięcy wejść na portal WGN.pl

WGN odnotował kolejny wzrost wejść i odsłon na wgn.pl. W marcu odnotowano 150 tysięcy wejść na portal WGN.pl

Jest to wynik lepszy od wyniku ze stycznia br. o 3,5 %.

Odnotowano również ilość odsłon podstron wgn.pl. W styczniu br. było ich 250 tysięcy, gdzie w marcu odnotowano ponad 277 tysięcy, wzrost o 10,8 %.

W marcu br. odnotowano aż 11 %  użytkowników  z poza Polski.  Z tego też powodu zwłaszcza oferty nieruchomości premium i inwestycyjne trafiają do zdecydowanie większej liczby inwestorów i odbiorców niż na innych portalach branżowych.

Powyższe dane pochodzą z Google Analytics.

Portal wgn.pl publikuje każdego dnia ponad 300 nowych unikatowych ofert, których użytkownik nie znajdzie na żadnych innych serwisach nieruchomościowych. Są to oferty nie tylko Grupy WGN ale również innych agencji nieruchomości i osób prywatnych zamieszczonych poprzez wykupione abonamenty i SMS.  

Luty 2019 udanym miesiącem dla Grupy WGN

Luty 2019 udanym miesiącem dla Grupy WGN

Krótki miesiąc roku, jakim jest luty okazał się bardzo udanym okresem pod względem zrealizowanych transakcji. Tylko 21 z 500 doradców Grupy WGN  w lutym zrealizowało 123 transakcje, co daje blisko 6 transakcji na jednego agenta.

Znamienne jest, że porównując rok do roku, wzrosła procentowa ilość sprzedanych domów. Od początku 2019 roku zauważa się wzmożoną ilość klientów zainteresowanych inwestowaniem w nieruchomości o dużej rozbieżności cenowej, z czego około 10% stanowią kupujący z zagranicy.

Do takiego sukcesu w obrocie nieruchomościami niewątpliwie przyczyniają się takie czynniki jak: regularne podnoszenie kwalifikacji zawodowych, dobrze wypozycjonowany portal WGN.pl (0,5 tys. wejść każdego dnia) oraz marka WGN o ugruntowanej pozycji na rynku.

Ponad 145 000 wejść w styczniu na portal WGN.pl

Ponad  145 000 wejść w styczniu na portal WGN.pl

WGN odnotował w miesiącu styczniu 2019 ponad 145 000 wejść na portal WGN.pl.

Jest to wynik o ponad 30% lepszy niż w styczniu roku ubiegłego.

Jest to zasługa w dużej mierze redakcji portalu wgn.pl, która codziennie dostarcza użytkownikom kilkudziesięciu bieżących i zawsze aktualnych informacji branżowych. Portal publikuje również każdego dnia po kilkadziesiąt nowych unikatowych ofert, których użytkownik nie znajdzie na żadnych innych portalach. Są to oferty nie tylko Grupy WGN ale również innych agencji nieruchomości i osób prywatnych zamieszczonych poprzez wykupione abonamenty i SMS.  

Z dumą odnotowujemy, że co 10 użytkownik korzysta z portalu WGN.pl z zagranicy. Z tego też powodu zwłaszcza oferty nieruchomości premium i inwestycyjne trafiają do zdecydowanie większej liczby inwestorów i odbiorców niż na innych portalach branżowych. A tym samym szybciej znajdują nabywców z rynku międzynarodowego.

Co dziesiąty użytkownik portalu wgn.pl jest spoza Polski.

Co dziesiąty użytkownik portalu wgn.pl jest spoza Polski.

W 2018 r. portal WGN.pl odnotował zwyżkę wejść użytkowników spoza Polski.

Odnotowaliśmy wzrost ilości sesji aż o 27,2% w stosunku do poprzedniego roku – 2017 oraz wzrost nowych użytkowników o 29% w porównaniu do roku 2017.

Według statystyk Google Analytics 2018 roku portal WGN.pl odnotował ponad 2,6 mln odsłon oraz ponad 1,1 mln wejść.

Sukces wyszukiwarki nieruchomości WGN.pl

Ponad 100 tys wejść na wgn.pl - marzec 2018

Ponad 100 tys wejść na wgn.pl - marzec 2018

Z wielką przyjemnością dzielimy się z Państwem dobrymi wynikami portalu WGN.pl

To już kolejny miesiąc, gdzie ilość wejść przekracza 100 tysięcy miesięcznie a odsłon odnotowuje się po około ćwierć miliona.

Z dumą też odnotowujemy, że ilość odsłon poszczególnych ofert tych samych nieruchomości jest większa niż na innych wiodących portalach.

Z każdym miesiącem zwiększa się ilość agencji nieruchomości spoza Grupy WGN, które wprowadzają swoje oferty na portal WGN.pl poprzez abonament ale również ilość wprowadzanych ofert indywidualnych przez SMS bije rekordy.

Zdaniem wielu użytkowników portal WGN.pl posiada w swojej wyszukiwarce wiele unikatowych nieruchomości, zwłaszcza nieruchomości dla inwestorów, które nie są dostępne na innych portalach.

Informacje o sytuacji na rynku nieruchomości, inwestycji i finansów są przez wielu Państwa wysoko oceniane i w tym miejscu dziękujemy za pozytywne opinie a także wszystkie cenne uwagi, dzięki którym zespół redakcyjny jeszcze bardziej motywuje do dostarczania Państwu zawsze bieżących informacji.

 

97,5 tys. unikalnych wejść na www.wgn.pl w styczniu 2018.

97,5 tys. unikalnych wejść na www.wgn.pl w styczniu 2018.

Z dumą informujemy, że ogólna liczba unikalnych wejść na portal WGN.pl w styczniu br wyniosła 97,5 tys osób a ilość odsłon wyniosła 234,5 tys.

wg. Google Analyticswg Google Analytics


Grupa WGN osiągnęła tak wysoki wynik dzięki promocji portalu www.WGN.pl nie tylko w Polsce, ale również zagranicą. Ponad 9% wejść jest spoza Polski. Są to osoby i firmy szukające nieruchomości w celach mieszkalnych czy inwestycyjnych. Każda oferta ma bardzo wysoki współczynnik odsłon, w ciągu miesiąca to jest średnio ponad 500 wyświetleń.

Wyszukiwarkę WGN załączyło już na swoich serwisach  kilkadziesiąt innych portali.

2017 najlepszym rokiem w Grupie WGN.

2017 najlepszym rokiem w Grupie WGN.

Rok 2017 okazał się najlepszych rokiem w historii Grupy WGN, jeśli chodzi o rekordową ilość przeprowadzonych transakcji, jak i wartość sprzedanych nieruchomości.

WGN w ubiegłym roku przeprowadził blisko 7000 transakcji i pośredniczył w sprzedaży nieruchomości o wartości ponad 1,8 mld PLN, z czego ok. 550 transkacji dotyczyło rynku komerycjnego i inwestycyjnego.

W wolumenie sprzedaży wzrosła, w porównaniu do ubiegłego roku, ilość transakcji nieruchomości komercyjnych i apartamentowo - rezydencjalnych.

Ze statystyk WGN wynika, że na jednego doradcę przypadało ponad 14 rocznie przeprowadzonych transakcji a pierwsza setka najlepszych doradców uzyskała 2,4 transakcji na miesiąc, co jest absolutnym rekordem w skali kraju. Każdego miesiąca najlepsza dwudziestka uzyskuje średnią ilość transakcji ponad 5.

WGN najbardziej rozpoznawalną marką we Wrocławiu

WGN najbardziej rozpoznawalną marką we Wrocławiu

Rekordowa ilość transakcji w 2015 roku

Rekordowa ilość transakcji w 2015 roku
Wiesława Chomicka z WGN Kwidzyn na 41 kongresie WGN otrzymała specjalną nagrodę - uzyskała rekordową średnią ilość 9 transakcji / miesiąc

Nagroda Symbol Rozwoju Biznesu dla WGN za rok 2014

W dniu 24 listopada 2014 r. w Teatrze Śląskim w Katowicach odbyła się IV gala wręczenia nagród Symbol 2014 oraz Eurosymbol 2014. Grupa WGN otrzymała tytuł Symbol 2014 w kategorii Rozwój Biznesu 2014.

Redakcje „Monitora Rynkowego” Dziennika Gazeta Prawna oraz „Monitora Biznesu” dziennika Rzeczpospolita są organizatorami Nagród Symbole. Gala jest zwieńczeniem i podsumowaniem całorocznego programu, w którym biorą udział duże i silne przedsiębiorstwa, o ugruntowanej pozycji na rynku.


Nagrody wręczał redaktor naczelny „Monitora Rynkowego” Jakub Lisiecki. Grono gości zasilili m. in. członkowie kapituły: pisarz i podróżnik - Tadeusz Biedzki, prezes TUV Nord - Henryk Warkocz, prof. dr hab. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Robert Tomanek, wydawca „Monitora Rynkowego” - Joanna Drzazga-Lisiecka oraz wieloletni poseł na Sejm - dr Jan Rzymełka.

Nagrodę w imieniu Grupy WGN odebrał prezes Leszek Michniak.


zobacz film

Leszek Michniak laureatem nagrody ZŁOTY DOSPON

Leszek Michniak laureatem nagrody ZŁOTY DOSPON
W dniu 14 czerwca 2014 r. w Zamku Topacz pod Wrocławiem miały miejsce obchody XX-lecia DOSPON.

W czasie obchodów odbyła się uroczysta ceremonia wręczenia corocznych nagród ZŁOTE DOSPONY. Nagrody te wręczane są osobom, które swoją wieloletnią pracą społeczną i zawodową stanowią wzór do naśladowania dla kolejnych pokoleń pośredników i zarządców nieruchomości.

Decyzją Kapituły DOSPON wśród uhonorowanych nagrodą ZŁOTY DOSPON został Leszek Michniak Prezes Grupy WGN, który jest m.in. pomysłodawcą i współzałożycielem organizacji DOSPON w 1994 roku. Ponadto nagrody ZŁOTY DOSPON otrzymali - Ewa Klos- Rychter, Jadwiga Sartys, Marcin Kląskała oraz Wiesław Firliciński.           

Obchody XX-lecia stały się okazją do wspomnienia początków tworzenia Stowarzyszenia Dospon jak i Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości, prac nad Ustawą o gospodarce nieruchomościami regulującej zawody pośrednika, zarządcy i rzeczoznawcy majątkowego, pierwszych egzaminów na licencje zawodowe, kształtowania rynku, czy zasad współpracy między pośrednikami.

Wyróżnienia specjalne za swoją wieloletnią pracę społeczną, profesjonalizm i budowanie prestiżu zawodu pośrednika i zarządcy nieruchomości otrzymali – Joanna Cygańska, Grzegorz Szawłowski, Jacek Wróblewski, Wojciech Owczarek, Mirosława Szewczuk-Woźniak, Izabela Stefanowicz, Kazimierz Grabkowski, Marian Małańczuk, Agnieszka Klatt, Monika Smoter, Justyna Wawrzyniak- Stawecka, Tadeusz Maskulanis, Bożena Gawenda - Maskulanis, Aleksandra Czarnota, Sebastian Karwowski, Michał Sapuń, Jolanta Kowal, Maria Geringer de Oedenberg, Irmina Janas, Bogusław Giżycki, Dariusz Wolski, Leszek Juszczak, Mirosław Juszczak , Franciszek Głuszczak , Urszula Miszczyszyn, Kamelia Gazda, Krystyna Krzesaj, Wanda Piotrowska, Irena Wierzyńska.

Dwa medale złoty i srebrny "Zasłużonego dla Polskiego Rynku Nieruchomości" dla WGN

W dniach 14-15 grudnia 2013 w Łodzi w Hotelu Holiday Inn, odbyła się VIII Krajowa Konferencja Powszechnej Akademii Rynku Nieruchomości PTEiDRN, w ramach obchodów 10-lecia Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości.

Dwudniowe seminarium było sposobnością do wysłuchania znakomitych wykładów, zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Powszechna Akademia Rynku Nieruchomości zrealizowała to seminarium również w ramach szkoleń na prestiżowy tytuł Doradcy Rynku Nieruchomości PTEiDRN.

Wcześniej powołana została Kapituła Medalu „Zasłużony dla Polskiego Rynku Nieruchomości PRO AEQUO ET BONO”.
Dobiegający już prawie ćwierćwiecza wolny rynek nieruchomości w Polsce, zasłużył na podsumowanie. Nie chodziło bynajmniej o analizy ekonomiczne i prawne, bowiem są one przedmiotem bieżącej dyskusji i analizy, bardziej o spojrzenie na wydarzenia na rynku nieruchomości w sensie osób, które brały udział w jego budowie i tworzeniu, wybitne osobowości polskiego rynku nieruchomości.

Medal jest uhonorowaniem najlepszych i wyjątkowych z branży. Medal ma trzy kategorie: Medal Złoty, Medal Srebrny i Medal Brązowy. Przewodnictwo Kapituły objęła Pani Prof. dr hab. Ewa Kucharska Stasiak.
Wśród Laureatów są dwie osoby z Grupy WGN – Pani Janina Jakimiak z WGN Opole, która otrzymała srebrny medal Zasłużonego dla Polskiego Rynku Nieruchomości oraz Prezes WGN Leszek Michniak, który otrzymał złoty medal Zasłużonego dla Polskiego Rynku Nieruchomości

Justyna Ocimek WGN

Ranking najlepszych biur - WGN liderem

Portal wgn.pl uzyskał Page Rank 6


Szanowni Państwo
Miło nam poinformować o sukcesie naszego portalu wgn.pl, który uzyskał bardzo wysoki PageRank  - 6

Na sukces portalu pracuje 15 osób (dziennikarze, graficy, marketing) oraz ponad 20 Analityków ds. nieruchomości, inwestycji i finansów z Polski i zagranicy. Ponadto około 500 Doradców ds. Nieruchomości Grupy WGN każdego dnia wprowadza nowe nieruchomości i aktualizuje starsze oferty.

Dziękujemy za bardzo pozytywne opinie o wyszukiwarce nieruchomości, za jej przejrzystość i precyzyjność jak i łatwość i szybkość znalezienia konkretnych ofert nieruchomości.

Na wgn.pl każdego dnia ukazuje się kilkadziesiąt najaktualniejszych informacji, newsów, raportów i analiz oraz blisko 200 nowych ofert nieruchomości z rynku mieszkaniowego, jak i inwestycyjnego.

Co to jest PageRank ?

PageRank – nadawanie indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, która jest odzwierciedleniem ich jakości.

PageRank to najbardziej znany w sieci algorytm obliczania wartości stron. Algorytm ten jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Jest to syntetyczna miara oceniania jakości stron internetowych i nadawania stronom www, zindeksowanym w wyszukiwarkach internetowych określonej wartości liczbowej (od 1 do 10), oznaczającej ich jakość.

Algorytm został opracowany przez założycieli firmy Google – Larry'ego Page'a i Sergeya Brina.

PageRank opiera się na zasadach heurystycznych, według których jakość tekstu jest proporcjonalna do liczby tekstów na niego się powołujących (jakość naszej strony jest proporcjonalna do liczby innych stron powołujących się na nią).

Udoskonalenie zastosowane przez właścicieli Google polegało na założeniu, że wartość każdego linka powołującego się na naszą stronę należy ważyć jego własną wartością PageRank.

Inaczej mówiąc: jeśli na dany tekst powołuje się artykuł, który sam ma wysoką ocenę, ma to większe znaczenie, niż gdy na ten sam tekst powołuje się mało popularna strona.

Warto podkreślić, że oprócz linków wchodzących, na PageRank naszej strony mają wpływ również słowa kluczowe oraz liczba odwiedzających.

Jednak, aby unikać manipulacji, firma Google do tej pory nie upubliczniła ani szczegółów właściwego algorytmu, ani wagi poszczególnych czynników i ich wpływu na PageRank.

Są one również najprawdopodobniej sukcesywnie poprawiane, aby zwiększać efektywność mechanizmu. Wszystkie informacje dostępne jawnie przedstawiają jedynie wzorcową wersję algorytmu stosowanego w wyszukiwarce Google.

Z reguły strony posiadające wysoki PageRank zajmują wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Wysoki PageRank świadczy również o popularności strony w internecie.

Redakcja Portalu wgn.pl

WGN laureatem Nagrody JAKOŚĆ ROKU 2012

WGN laureatem Nagrody JAKOŚĆ ROKU 2012
Dnia 25 marca 2013 roku odbyła się uroczysta Gala Finałowa VII edycji konkursu JAKOŚĆ ROKU 2012 – największego konkursu promującego jakość w Polsce.

Konkurs skierowany był do firm wyróżniających się podejściem do technik zarządzania i miał na celu m.in.promocję jakości i wysokich standardów w działalności gospodarczej: produkcyjnej, handlowej, usługowej, na rynku krajowym i zagranicznym.

Decyzją Kapituły, WGN otrzymał tytuł "Jakość Roku 2012" w kategorii usługa i dzięki temu znalazł się wśród najlepszych polskich marek wyróżnionych w tym konkursie.

Nagroda "JAKOŚĆ ROKU 2012" została przyznana za:

Kompleksowe doradztwo w obrocie nieruchomościami dla firm i konsumentów zgodnie z jakością ZJ WGN

Konkurs „Jakość Roku" organizowany był przez wydawcę dodatku branżowego „Biznes Raport" w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA.

W ramach wyróżnienia WGN Nieruchomości Sp. z o.o otrzymała prawo do bezterminowego posługiwania się tym tytułem oraz logo „Jakość Roku 2012" we własnej działalności wizerunkowej.

 

WGN – najbardziej znana marka we Wrocławiu

 Znajomość spontaniczna

 Znajomość spontaniczna, jeśli chodzi o branżę agencji nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, zaledwie 25,45% Wrocławian potrafiło wymienić bez pomocy ankietera firmę działająca właśnie w tej branży. Z pośród osób, które były w stanie wymienić z pamięci choćby jedną  agencję nieruchomości, najczęściej wskazywały firmę WGN – Wrocławska Giełda Nieruchomości (5,67%). Tuż za liderem uplasował się Home Broker (5,51%), na trzecim miejscu znalazła się agencja Jot-Be Nieruchomości z 2,76% wskazań.


 
 Znajomość wspomagana

 Analizując znajomość wspomaganą, spośród respondentów, którzy po odczytaniu przez ankietera listy agencji nieruchomość, najczęściej wskazywaną marką jest WGN–Wrocławska Giełda Nieruchomości (53,26%). Na drugim miejscu uplasowała się marka Home Broker (42,17%), natomiast na trzecim Jot–be Nieruchomości z 23,48% wskazań.

 

 

Znajomość marki biura nieruchomości

wg dzielnic administracyjnych miasta Wrocławia

Najbardziej rozpoznawalnym biurem nieruchomości w dzielnicach: Śródmieście, Stare Miasto, Krzyki         i Psie Pole jest WGN - Wrocławska Giełda Nieruchomości, a w dzielnicy Fabryczna - Home Broker.




 Rozkład próby badawczej wg przedziału wiekowego

 


*Badanie znajomości marki biura nieruchomości zrealizowane w dniach 28.01.2013-01.02.2013, technika CATI, N-602 wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo na grupie respondentów wieku 18-65 la, K-360, M-242, agencja CeBRiS

 

 

 



 

Ranking agencji nieruchomości w Polsce 2012

Milo jest nam Państwa poinformować, że Grupa WGN zajęła drugie miejsce w badaniu dotyczącym jakości obsługi klienta u największych pośredników obrotu nieruchomościami w Polsce.

Badanie to polegało na ocenie zaangażowania pracownika w konsultację na temat zakupu mieszkania dwupokojowego w centrum oraz wynajmu mieszkania dla 2-3 studentów. Dodatkowo w badaniu ujęto estetykę biura, łatwośc znalezienia przez klienta lokalizacji. Ponadto zbadany został telefoniczny kontakt z biurem oraz konsultacja na temat zakupu kawalerki. Badanie zostało przeprowadzone przez wyspecjalizowane osoby z wiedzą na temat rynku nieruchomości i doświadczeniem zakupu lub wynajmu mieszkania.
 
Badanie zostało przeprowadzone na przełomie września i października 2012r.

>>> Ranking agencji nieruchomości w Polsce 2012









Znajomość biur obrotu nieruchomościami świadczących usługi na terenie Wrocławia

(12.2010 r.)

Opis badania


Metoda Badawcza Wywiad telefoniczny w systemie CATI
Termin realizacji badania 6-10.12.2010
Próba badawcza 600 wywiadów
Sposób doboru próby losowa próba reprezentatywna dla miasta Wrocławia


Znajomość spontaniczna

Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, zaledwie 13,1% Wrocławian potrafiło wymienić bez pomocy ankietera firmę działająca właśnie w tej branży. Z pośród osób, które były w stanie wymienić z pamięci choćby jedną  agencję nieruchomości, najczęściej wskazywały firmę WGN – Wrocławska Giełda Nieruchomości (25,7%). Tuż za liderem uplasował się Jot–be Nieruchomości (21,9%), na trzecim miejscu znalazła się agencja Kruk Nieruchomości Anna Kruk z 10,8% wskazań. Pozostałe firmy świadczące swoje usługi w branży nieruchomości uzyskały wynik poniżej 10% wskazań.



Znajomość wspomagana
Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia.
Z pośród osób, które po odczytaniu przez ankietera listy agencji nieruchomości wskazały, że znają przynajmniej jedną z nich, najczęściej miały namyśli WGN–Wrocławską Giełdę Nieruchomości (57,9%). Na drugim miejscu uplasowało się biuro Bracia Strzelczyk Nieruchomości (48,0%),natomiast na trzecim Jot–be Nieruchomości z 27,2% wskazań.




Postawa wobec rynku nieruchomości

Na pytanie czy w najbliższych 5 latach planuje Pan/Pani kupić bądź sprzedać jakąś nieruchomość, większość badanych wskazała, że nie (71,6%). Pozostali respondenci (27,9%) zamierzają w najbliższych 5 latach dokonać transakcji kupna bądź sprzedaży nieruchomości, na tej podstawie można stwierdzić, iż część z nich może stać się klientami którejś z agencji nieruchomości.





Podsumowanie

  • Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, aż 86,9% Wrocławian nie potrafi wydobyć z pamięci firmy działającej właśnie w tej branży. Wynik ten nie powinien być jednak zaskoczeniem ze względu na jej specyfikę (w końcu nie co dzień zmieniamy miejsce zamieszkania bądź pracy). By silniej zaistnieć w umyśle potencjalnych klientów należałoby zintensyfikować działania reklamowe, które w przyszłości poprawią świadomość marki.
  • Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy przez ankietera. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia. Tak jak w przypadku znajomości spontanicznej, dobry wpływ na poprawę wyniku miałaby zintensyfikowana kampania reklamowa.
  • Deklaracje respondentów na temat tego czy w najbliższych 5 latach zamierzają kupić bądź sprzedać nieruchomość wyglądają obiecująco. By jednak lepiej poznać przyszłość zalecane jest bardziej szczegółowe zbadanie tego zjawiska.

CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych

Ranking sieci franczyzowych w Polsce

Z przyjemnością informujemy, że według rankingu profesjonalnego wydawnictwa franczyzowego FRANCHISING INFO, Grupa WGN znalazła się na liście 10 największych sieci franczyzowych z branży usług dla klientów indywidualnych.

Na polskim rynku działa obecnie 110 usługowych sieci franczyzowych. Polska GRUPA WGN NIERUCHOMOŚCI licząca obecnie kilkadziesiąt placówek rozwija się w ten sposób od 1992 roku. Wypracowany system działania, sprawdzone i skuteczne metody prowadzenia działalności gospodarczej pozwoliły Grupie WGN zdobyć zaufanie klientów i rozwinąć sieć franczyzową, która z powodzeniem w rankingu, jako jedyna firma z branży Obrotu Nieruchomościami, konkuruje z zagranicznymi franczyzodawcami.

Ranking 10 największych sieci franczyzowych z branży usług dla klientów indywidualnych*

Marka

Ogólna liczba
jednostek w 2005

 Kodak Express

400

 Komandor

386

 Imperium Filmu

 250

 INDECO

 250

 Fuji

 231

 AgfaPhoto

 165

 5 a Sec

 79

 Video World

 48

 Modry Słoń

 40

 WGN

 37

 * pod względem ogólnej liczby jednostek
działających na koniec 2005 roku

Sprawdź najnowsze oferty w serwisie

Oceń nasz serwis

średnia ocen: 4,5

Ten serwis korzysta z mechanizmów cookies (ciasteczka)

| Polityka Cookies