Od początku 2021 roku dołączyło do Grupy WGN 13-stu partnerów, w tym trzy biura to kolejne placówki dotychczasowych franczyzobiorców.  Obecnie trwają procedury zawarcia kolejnych umów. Jest szansa, że jeszcze w grudniu dołączą dwaj partnerzy.

Dlaczego kandydaci wybierają nas w tych trudnych czasach? W czasie pandemi, w usługach utrzymują się głównie duże firmy z długoletnim doświadczeniem. Przedsiębiorcy oczekują od silnego partnera franczyzowego doświadczenia, skuteczności w każdej sytuacji, umiejętności rozwijania z sukcesem swojego biznesu. Podsumowując, z dumą mogę powiedzieć, że WGN to stabilna marka w niestabilnych czasach.

WGN to obecnie sieć  95 biur świadczących usługi szeroko pojętego pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, z którymi współpracuje już ponad 570 osób m.in.: agentów, doradców, ekspertów finansowych.

Sukcesy finansowe naszych oddziałów franczyzowych nie zależą tylko od wzrostu czy spadku cen nieruchomości, tylko przede wszystkim od liczby przeprowadzanych transakcji. Trzeba przyznać, że z naszą siecią franczyzową pandemia obeszła się wyjątkowo łagodnie. Nawet w czasie lockdownu biura WGN miały co robić. Po początkowej stagnacji (kwiecień/maj 2020) chętnych na zakup nieruchomości pojawiło się więcej niż rok wcześniej. Natomiast w tym roku odnotowaliśmy rekordową liczbę  transakcji. Do końca listopada br. nasze biura sfinalizowały łącznie ponad 14 tys. zleceń, a wiemy już, że rok zamkniemy ponad 15 tysiącami transakcji.

Rynek pośrednictwa w obrocie nieruchomościami wchodzi w kolejną fazę rozwoju. Pandemia wyraźnie pokazała, że siłą napędową stają się sieci franczyzowe i to te największe. Przy dużym rozdrobnieniu rynku konsolidacja agencji daje możliwość stworzenia silnych grup pośredników działających w oparciu o jednolite standardy współpracy z klientami. Działanie pod jedną silną marką, jak WGN, daje naszym partnerom możliwość rozszerzenia aktywności biznesowej, dostarcza niezbędne do prowadzenia biznesu sprawdzone know-how i cykliczne szkolenia. W dużych sieciach odchodzi się od klasycznego modelu pośrednictwa polegającego jedynie na skojarzeniu stron transakcji. Obecnie kładzie się nacisk na współpracę i komplementarność usług – począwszy od kompleksowej usługi, poprzez obsługę prawną przy realizacji transakcji, home staging, pomoc w kredytowaniu czy remoncie i aranżacji wnętrz itd. Również trzech partnerów rozszerzyło swoje usługi o działalność deweloperską.
Przyszłość agencji nieruchomości to rozwój w oparciu o zapewnienie klientowi kompleksowej obsługi związanej z szeroko pojętym obrotem nieruchomościami.

W miarę wzrostu zamożności społeczeństwa rośnie dążenie do poprawiania swoich warunków i podnoszenia standardów mieszkaniowych. Ostatni rok pokazał, że Polacy lawinowo kupują nie tylko mieszkania w standardzie popularnym, ale też nieruchomości premium i inwestycyjne traktując je jako jedną z najkorzystniejszych lokat kapitału.

Reasumując rok 2021 okazał się w tym wieku w Polsce rekordowym pod względem ilości transakcji, a tym samym pod względem wartości sprzedanych nieruchomości.