Jeżeli wierzyć wynikom sprzedaży topowego smartfonu koreańskiego producenta, w ciągu 150 dni bytności na rynkach całego świata, Samsung Galaxy S III trafił do ponad trzydziestu milionów konsumentów. To imponujący rezultat zwłaszcza gdy zestawimy go z analogicznymi wynikami sprzedaży poprzedniej generacji smartfonu: Samsung Galaxy S II. Poprzednik "trójki" w ciągu pierwszych 5 miesięcy trafił "tylko" do dziesięciu milionów odbiorców, co również było powodem do dumy koreańskiego producenta. JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics z tej okazji wystosował podziękowania dla klientów z całego świata:
"GALAXY S III pozostaje faworytem klientów na całym świecie. Osiągnięcie takiego progu sprzedaży w ciągu pięciu miesięcy to kolejny rekord Samsung. Jesteśmy niezwykle dumni i zmotywowani, aby nadal dostarczać naszym klientom produkty trafiające w ich gusta" — powiedział JK Shin — "W imieniu Samsung Mobile chciałbym podziękować milionom klientów z całego świata, którzy wybrali Samsung GALAXY S III." Przypominamy, że przy dźwiękach londyńskiej orkiestry symfonicznej Samsung zaprezentował flagowego Samsunga Galaxy S3. Jak można było usłyszeć w czasie konferencji, była to najważniejsza smartfonowa premiera roku. Z pewnością dla Samsunga, który marzy o tym, aby nowy Galaxy stał się ikoną rynku mobilnego.
Oficjalnej prezentacji smartfona dokonał JK Shin, szef działu mobilnej komunikacji w Samsungu. Choć jego występ był dość krótki, to właśnie na niego czekały miliony osób na świecie i wszyscy zgromadzeni w Londynie. Jak się okazało „część plotek była prawdziwa, a część nie”. JK Shin określił Samsunga Galaxy S3 jako najlepszy smartfon w swojej klasie i pokazał go zgromadzonym.