Impreza przyciągnęła 40 najważniejszych wystawców z regionu śląskiego oraz blisko 2500 zwiedzających.
Na stoisku targowym zespoły WGN z Katowic i Rudy Śląskiej zaprezentowały ofertę nieruchomości mieszkaniowych oraz komercyjnych, zarówno z rynku wtórnego, jak i pierwotnego. Został przedstawiony m.in. film oraz materiały prezentujące inwestycję obsługiwaną przez biura WGN z południa Polski - Apartamenty Valley Golf Village przy polu golfowym w Paczółtowicach.
Podczas 2 dni targowych WGN rozdał dużą ilość materiałów, bezpłatnych egzemplarzy Magazynów Grupy WGN oraz katalogów „Properties Investment Catalogue – WGN Group”. Efektem targów było zdobycie przez biura WGN nowych cennych kontaktów.

Informacje o targach pojawiły się w radiu, prasie, internecie i na billboardach. Dzięki współpracy z IKEĄ była możliwość dodatkowej promocji na terenie sklepu oraz z węzła radiowego. Ponadto wszyscy członkowie klubu IKEA Family, mieli możliwość bezpłatnego wejścia na tereny targowe.
Organizator zapewnił zwiedzającym możliwość zapoznania się z ofertą kredytową - w hurtowej cenie i lepszych warunkach. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród Zwiedzających.
Każdy, kto odwiedził targi otrzymał w cenie biletu Katalog Mieszkaniowy - zbiór inwestycji z województwa śląskiego. Dzięki publikacji poszukujący domu czy mieszkania miał szansę zapoznania się z prezentacjami nieruchomości oraz dowiedział się jak mądrze kupić własne M. Katalog był dystrybuowany również przez cały weekend w sklepie IKEA.