Uzupełnieniem była obecność biur projektowych, autorów specjalistycznych programów komputerowych, wydawców prasy specjalistycznej, firm marketingowych i reklamowych.
Co roku, przez kilka dni francuskie Lazurowe Wybrzeże staje się obszarem, na którym koncentruje się zainteresowanie inwestorów.
 Na MIPIM 2006 w Cannes we Francji uczestniczyła również Grupa WGN. Dzięki obecności na targach nawiązano wiele cennych kontaktów oraz zaprezentowano najnowszy katalog ofert inwestycyjnych „ Investment Properties Catalogue - WGN Group”, cieszący się dużym zainteresowaniem i uznaniem wśród uczestników. Dystrybuowane były również wydawnictwa Grupy WGN: „Wrocławska Giełda Nieruchomości”, „Pomorskie Nieruchomości”, „Magazyn Nieruchomości - Polska Centralna” oraz „Magazyn Nieruchomości - Polska Południowa”. Duże zainteresowanie publikacjami, a także specjalnymi ofertami inwestycyjnymi, zaprezentowanymi przez przedstawicieli WGN, wróży, że na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Największym zainteresowaniem cieszyły się oferty terenów pod inwestycje oraz oferty sprzedaży budynków biurowych, wynajętych w minimum 80%, zwłaszcza w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców.
 Wysoka jakość oferty WGN i profesjonalny sposób jej prezentacji, spotkały się z dużym uznaniem i zainteresowaniem, czego wynikiem są kolejne zrealizowane kontrakty i nowe przedsięwzięcia. Nie ulega wątpliwości, że Grupa WGN spełnia najwyższe standardy i może konkurować z powodzeniem ze światowymi firmami tej branży.