Ta międzynarodowa impreza gromadzi w jednym miejscu decydentów i czołowych graczy rynków światowych, nic więc dziwnego, że weszła na stałe do kalendarza Koncernu WGN.
Wśród tegorocznych uczestników MIPIM szczególnie wyróżniał się Kraj Krasnodarski, sponsor uroczystego bankietu. Rosja i kraje byłego Związku Radzieckiego aktywnie wchodzą na rynek europejski, starając się pozyskać inwestorów dla ambitnych projektów deweloperskich. Polskie miasta, m.in. Wrocław, Katowice, Szczecin i Warszawa prezentowały swoje oferty inwestycyjne na wspólnym, ciekawie zaaranżowanym stoisku. Obecne były również firmy i instytucje, takie jak Agencja Mienia Wojskowego.
Trzyosobowa reprezentacja Grupy WGN przeprowadziła szereg udanych rozmów biznesowych z firmami zainteresowanymi wejściem na rozwijający się rynek polski i poszukującymi w związku z tym solidnego partnera. Międzynarodowa renoma WGN znacznie ułatwia nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami. Wśród rozmówców znalazły się m.in. firmy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji, Bułgarii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
Podczas MIPIM szeroko prezentowane były wydawnictwa WGN, zwłaszcza prestiżowe "Property Journal". Wystawione na specjalnym buffie, cieszyły się wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających targi profesjonalistów. Przedstawiciele Grupy WGN skorzystali również z okazji, by promować Międzynarodowe Targi Nieruchomości REFE, jakie odbędą się we Wrocławiu od 20 do 22 kwietnia 2007. Efektem jest znaczny napływ wystawców spoza regionu, co pokazuje, że uczestnictwo w imprezach wystawienniczych staje się w Europie popularną metodą promocji firmy i pozyskiwania klientów.