Pośród ok. 1,5 tys. wystawców reprezentowane były firmy i organizacje, m.in. z Korei Południowej, Stanów Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, oraz firmy europejskie, takie jak Pirelli Re, PriceWaterhouse Coopers, ABN-AMRO, ING, ECE, Vatenfall, CB Richard Ellis, Eurohypo AG. Bankiety i koktajle organizowane na poszczególnych stoiskach zapewniały swobodną atmosferę spotkań, przez co stwarzały niepowtarzalną okazję do prowadzenia rozmów biznesowych.

Polska reprezentowana była oprócz urzędów miast i gmin, m.in.  z Wrocławia, Szczecina, Leszna, Krakowa i Warszawy, również przez Agencję Mienia Wojskowego, jak i prywatne firmy. Ciekawie zaaranżowana Wyspa Polska była chętnie odwiedzana przez wielu uczestników targów.

Na EXPO REAL  reprezentowane były wydawnictwa Grupy WGN, takie jak "Wrocławska Giełda Nieruchomości”, „Pomorskie Nieruchomości” i „Magazyn Nieruchomości” Polski Centralnej i Południowej. Ponadto kolportowane były na „Wyspie Polskiej” katalogi ofert inwestycyjnych Grupy WGN 2006/2, cieszące się dużym zainteresowaniem wśród akredytowanych uczestników.

Pobyt trzyosobowej grupy WGN na EXPO REAL pozwolił na nawiązanie wielu bezpośrednich, cennych kontaktów biznesowych, które zaowocują z pewnością lukratywnymi umowami. Potwierdza to po raz kolejny tezę, że imprezy targowe to najlepsza okazja dla środowiska biznesu, na poznanie zarówno swoich kontrahentów, jak i konkurentów.

EXPO REAL odwiedziło w tym roku w sumie 21 000 osób z 65 krajów. Spotkać można było tam między innymi firmy obecne na organizowanych we Wrocławiu Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji REFE.