WGN obsłużył ponad 60 tys. firm i instytucji z ponad 50 krajów z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i zarządu, doradztwa inwestycyjnego i finansowego, w celu najkorzystniejszego lokowania kapitału, oraz szerokiego, międzynarodowego marketingu.

WGN w 2010 roku przeprowadził blisko 3,2 tysiąca bezpiecznych transakcji.

Gwarancja pewnych i szybkich transakcji
- doskonała znajomość rynku i wysoka jakość usług,
- rzetelne analizy rynku pomagają na bieżąco urealniać ceny nieruchomości,
- profesjonalne doradztwo na każdym etapie,
- wielopłaszczyznowa promocja,
- wyszukanie najkorzystniejszej oferty,
- pomoc w negocjacjach umowy,
- sfinalizowanie bezpiecznej transakcji i satysfakcja

Fachowość, profesjonalizm, rzetelna informacja dzięki specjalizacjom:
  • nieruchomości apartamentowo-mieszkalne / sprzedaż rynek wtórny i pierwotny,
  • nieruchomości apartamentowo-mieszkalne / wynajem rynek wtórny i pierwotny,
  • nieruchomości komercyjne i przemysłowe / sprzedaż i wynajem,
  • nieruchomości zabytkowe,
  • obsługa przedsięwzięć developerskich / sprzedaż

Kompleksowa obsługa deweloperów od doradztwa przy projektowaniu inwestycji, poprzez jego realizację, wielopłaszczyznową reklamę i marketing, sprzedaż i przekazanie lokali/nieruchomości klientowi.

Kompleksowa obsługa cudzoziemców w języku angielskim i niemieckim.

Znak jakości WGN i Znak Jakości ISO 9001, które posiadają Biura WGN w zakresie świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zapewniają klientom rzetelną i bezpieczną obsługę.

Globalna, wielopłaszczyznowa reklama i marketing:

w systemach MLS - oferty WGN prezentowane są w międzynarodowej komputerowej bazie ofert MLS-WGN (Multiple Listing System WGN) - system wielokrotnej wymiany ofert nieruchomości oraz informacji i współpracy pomiędzy biurami WGN – ponad 80 biur i 500 agentów). Dodatkowo wszystkie oferty na wyłączność prezentowane są w systemach MLS należących do Regionalnych Stowarzyszeń Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

w najpopularniejszych branżowych SERWISACH - każda zgłoszona nieruchomość ukazuje się w ponad 50 międzynarodowych serwisach nieruchomościowych.

w branżowych MAGAZYNACH wydawanych przez WGN od roku 1992 r. - obejmujących terytorium całej Polski : Magazyn Nieruchomości Polska Zachodnia, - Polska Południowa, - Polska Centralna i Pomorskie Nieruchomości dostępnych w salonach prasowych, In Medio, Relay, Empik, Ruch, Kolporter, Garmond Press.
W katalogu ofert nieruchomości inwestycyjnych „Properties Investment Catalogue – WGN Group”, kolportowanym na największych targach nieruchomości i inwestycji w kraju i zagranicą m.in. MIPIM w Cannes i Expo Real w Monachium.
W Property Journal – European Magazine about Real Estate Investments - wydawnictwie angielsko-polskim.

w DZIENNIKACH np. Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Rzeczpospolita.

na TARGACH nieruchomości lokalnych i międzynarodowych.
   
 Współpraca z WGN to oszczędność czasu, pieniędzy oraz optymalizacja transakcji klienta.




ZNAJOMOŚĆ BIUR OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI NA TERENIE WROCŁAWIA - według badań CEBRIS

(12.2010 r.)

Opis badania

Metoda Badawcza Wywiad telefoniczny w systemie CATI
Termin realizacji badania 6-10.12.2010
Próba badawcza 600 wywiadów
Sposób doboru próby losowa próba reprezentatywna dla miasta Wrocławia


Znajomość spontaniczna

Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, zaledwie 13,1% Wrocławian potrafiło wymienić bez pomocy ankietera firmę działająca właśnie w tej branży. Z pośród osób, które były w stanie wymienić z pamięci choćby jedną  agencję nieruchomości, najczęściej wskazywały firmę WGN – Wrocławska Giełda Nieruchomości (25,7%). Tuż za liderem uplasował się Jot–be Nieruchomości (21,9%), na trzecim miejscu znalazła się agencja Kruk Nieruchomości Anna Kruk z 10,8% wskazań. Pozostałe firmy świadczące swoje usługi w branży nieruchomości uzyskały wynik poniżej 10% wskazań.


Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych

Znajomość wspomagana
Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia.
Z pośród osób, które po odczytaniu przez ankietera listy agencji nieruchomości wskazały, że znają przynajmniej jedną z nich, najczęściej miały namyśli WGN–Wrocławską Giełdę Nieruchomości (57,9%). Na drugim miejscu uplasowało się biuro Bracia Strzelczyk Nieruchomości (48,0%),natomiast na trzecim Jot–be Nieruchomości z 27,2% wskazań.


Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych

Postawa wobec rynku nieruchomości

Na pytanie czy w najbliższych 5 latach planuje Pan/Pani kupić bądź sprzedać jakąś nieruchomość, większość badanych wskazała, że nie (71,6%). Pozostali respondenci (27,9%) zamierzają w najbliższych 5 latach dokonać transakcji kupna bądź sprzedaży nieruchomości, na tej podstawie można stwierdzić, iż część z nich może stać się klientami którejś z agencji nieruchomości.


Badania przeprowadziła niezależna firma CeBRiS / Centrum Badań Rynkowych i Społecznych


Podsumowanie
  • Znajomość spontaniczna jeśli chodzi o branżę nieruchomości plasuje się raczej na niskim poziomie, aż 86,9% Wrocławian nie potrafi wydobyć z pamięci firmy działającej właśnie w tej branży. Wynik ten nie powinien być jednak zaskoczeniem ze względu na jej specyfikę (w końcu nie co dzień zmieniamy miejsce zamieszkania bądź pracy). By silniej zaistnieć w umyśle potencjalnych klientów należałoby zintensyfikować działania reklamowe, które w przyszłości poprawią świadomość marki.
  • Analizując znajomość wspomaganą, zaledwie 2,2% respondentów nie słyszało o żadnej z agencji nieruchomości wyczytanej z listy przez ankietera. Pozostali najczęściej wskazywali po dwie marki, które znają chociażby ze słyszenia. Tak jak w przypadku znajomości spontanicznej, dobry wpływ na poprawę wyniku miałaby zintensyfikowana kampania reklamowa.
  • Deklaracje respondentów na temat tego czy w najbliższych 5 latach zamierzają kupić bądź sprzedać nieruchomość wyglądają obiecująco. By jednak lepiej poznać przyszłość zalecane jest bardziej szczegółowe zbadanie tego zjawiska.


Zobacz też - statystyki serwera WGN